• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Muškarcu bankomat skinuo novac sa računa, ali nije isplatio: Evo šta treba da uradite u takvoj situaciji

Izvor mondo.ba

Bankomat nije isplatio novac, iako je određena suma skinuta sa računa korisnika.

 Šta uraditi ako bankomat ne isplati novac a skine sa računa Izvor: Shutterstock

Na društvenoj mreži Reddit nedavno se pojavila objava korisnika koji je podijelio situaciju u kojoj se našao kada je otišao da podigne novac na bankomatu. Naime, iako se rijetko dešava, bankomat mu je skinuo novac sa računa, ali mu ga nije isplatio.

"Maloprije mi je bankomat skinuo pare sa računa, a nije mi dao novac. Je li imao neko istu situaciju", napisao je jedan korisnik, što je odmah izazvalo brojne reakcije.

Mnogi su podijelili svoja iskustva i ukazali da je novac u takvim slučajevima moguće povratiti, ali uz malo strpljenja.

"Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i popravi bankomat. Ne moraš ići u banku", glasio je jedan od odgovora.

Izvor: Drazen Zigic/Shutterstock

Drugi korisnici su prenijeli da su postupkom reklamacije uspjeli da povrate sredstva, bilo da se incident dogodio na bankomatu sopstvene ili druge banke.

"Nazvao sam svoju banku, poslali su mi obrazac na mejl koji sam ispunio i vratio. Za nedjelju dana novac mi je vraćen", napisao je drugi korisnik.

Ipak, ne ide uvijek sve glatko. Neki su iskusili i duže čekanje.

"Čekao sam 15 dana u jednoj banci da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun jer sam predugo čekao", navodi se.

Kako postupiti u ovakvim situacijama?

  • Sačuvajte potvrdu o transakciji, ako je bankomat izda.
  • Zapišite tačan datum, vrijeme i lokaciju gdje se sve dogodilo.
  • Odmah kontaktirajte svoju banku - putem telefona, aplikacije ili lično u filijali.
  • Zatražite i popunite obrazac za reklamaciju.
  • Pratite status prijave i raspitajte se o roku rješavanja.

Ukoliko ne dobijete odgovor u razumnom roku, možete se obratiti finansijskom regulatoru ili udruženju za zaštitu potrošača.

(BizPortal/Mondo)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE