• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hipo banka mijenja ime

Autor SRNA

Predsjednik Uprave Hipo Alpe Adria bankarske grupacije Ulrih Kising najavljuje da će Hipo banka ove godine promijeniti ime i logotip, ali i cjelokupno poslovanje - na bolje.

On naglašava da bolje poslovanje podrazumijeva veću koncentraciju na pružanje kvalitetnih, svakodnevno potrebnih i praktičnih usluga klijentima, što zahtijeva revidiranje postojećih procesa i prilagođavanje kapaciteta.

"Hipo je finansijska grupacija koja je isključivo orijentisana na tržišta i klijente u ovom regionu, a naše dvije banke u BiH su važan dio Hipo grupe. Ovo je značajna prednost u odnosu na našu konkurenciju, i odlična vijest za naše klijente", ističe Kising u intervjuu Srni.

On smatra da su promjene u poslovanju dobitna situacija, kako za klijente i zaposlene u banci tako i za BiH u cjelini.

"Posebno ćemo se usmjeriti na poslovanje sa stanovništvom i malim i srednjim preduzećima, gdje u narednim godinama planiramo natprosječni rast, pri čemu ćemo i dalje podržavati i raditi na razvoju segmenta poslovanja sa pravnim licima", najavljuje Kising.

Prvi čovjek Hipo grupe ističe da su to razlozi zbog kojih se počelo s intenzivnim ulaganjem u digitalnu platformu, pošto se bankarstvo sve više obavlja putem interneta i mobilnih uređaja, te da je dostupnost 24 sata dnevno savremenim bankama od ključne važnosti.

"To ne znači da prestajemo sa pružanjem ličnih usluga. Naprotiv - ono što je potrebno jeste i jedno i drugo: pružanje direktnih usluga u poslovnicama zajedno sa prvoklasnim digitalnim uslugama u skladu sa međunarodnim standardima", precizira Kising.

Govoreći o korisnicima kredita sa valutnom klauzulom u švajcarskom franku (CHF) u BiH, Kising navodi da su dvije Hipo banke u BiH i cijela grupacija pripremili dobrovoljno, odgovorno, i nadasve fer rješenje za sve svoje klijente, fizička lica, koje neće ugroziti domaći bankarski sistem ili domaću ekonomiju.

On podsjeća da rješenje podrazumijeva smanjenje iznosa kreditnih obaveza za 30 odsto uz konverziju u domaću valutu po trenutnom kursu, fiksnu kamatnu stopu novog kredita od 5,99 odsto, pri čemu će banka snositi sve naknade prenosa, dok osiguranje po novom kreditu, u pravilu, ostaje isto, a moguće je i dalje produženje roka dospijeća do 100 odsto preostalog roka otplate kredita za klijente do najviše 75 godina starosti.

"Predloženo rješenje ima i dodatnu komponentu socijalne odgovornosti, u vidu dodatne olakšice smanjenja iznosa kreditnih obaveza za 50 odsto, a koja će se osigurati za 25 odsto klijenata sa najnižim mjesečnim primanjima", pojašnjava Kising.

On naglašava da je više od 1.400 klijenata, od toga preko 900 u Republici Srpskoj, u vrlo kratkom roku podnijelo zvaničan zahtjev za korištenje novog rješenja što, kako je rekao, potvrđuje kako su klijenti prepoznali kvalitetno rješenje. "Iako planiramo početi sa konverzijom 18. aprila, planiramo da se proces konverzije završi do 1. jula 2016. godine", precizira on.

Nedavno su u novu Upravu Hipo banke Banjaluka imenovani Dragan Kovačević, koji je preuzeo ulogu čelnog čovjeka banke, gdje je već bio član Uprave od sredine 2010. do 2012. godine, te Mario Ivanković, koji će biti nadležan za kreditno poslovanje, a Kising napominje da su promjene Uprave sastavni dio poslovanja i životnog ciklusa svake organizacije, te su ponekad potrebne da bi se stvorili još produktivniji timovi koji će donijeti nove ideje.

"Paralelno s dolaskom nove Uprave postavili smo nove poslovne ciljeve, a ojačani podrškom snažnog vlasnika u odličnoj smo poziciji i planiramo napraviti značajan zaokret u poslovnm aktivnostima sa fokusom na osiguranje stabilnog i profitabilnog biznisa uz značajno poboljšane pokazatelje uspješnosti", navodi Kising u intervjuu Srni.

Prema njegovim riječima, plan je podići efikasnost, biti više aktivan i prisutan na tržištu, više usmjeren i angažovan na klijente kojima će Hipo banka biti dostupnija, te razvijati moderne usluge i proizvode koji odgovaraju potrebama klijenata i kreiraju dodatne vrijednosti za njih.

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE