• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Deset godina na sudu da bi odlučili koja čokolada može da bude četvrtasta?!

Autor Ksenija Jelesijević

Nije problem kvalitet već oblik?!

 Deset godina na sudu da bi odlučili koja čokolada može da bude četvrtasta?! Izvor: Guliver/Getty Images/Chris Ryan

Proizvođači dvije najpopularnije njemačke čokolade "Milka" i "Riter Sport" su nakon deset godina završili  svoju svađu pred sudom.

Sudski spor nije bio zbog toga koja je čokolada bolja, već koja ima pravo na četvrtasti oblik.

Naime po njemačkom zakonu proizvođač može da zakonski zaštiti oblik, ali to ne znači ništa za kvalitet.

Možda će vas zanimati

Proizvođač Milke tužio je drugog proizvođača kada je Riter Sport 1996. zaštitio i patentirao svoj kvadratni oblik, a pominje se i u reklami njihove čokolade: Kvadratna, praktična, ukusna.

Četvrtasti oblik ove čokolade je dio njene istorije, što se može videti u muzeju proizvođača gdje stoji da je oblik Riter Sport čokolade rezultat ideje da se napravi čokolada "koja će stati u džep jednog sportiste", piše Europe Today.

Ni nakon 10 godina sud nije presudio ko ima pravo, već su donijeli solomonsku presudu po kojoj "oblik čokolade nije znak njenog kvaliteta".

Odgovor su dali Nijemci u anketi gdje je 36 odsto njih reklo da se, kada nisu raspoloženi, počaste Milkom nasuprot 28 posto onih koji posegnu za četvrtastom.

Mala razlika u procentima, ali u stvarnosti važna i velika budući da su Nijemci veliki potrošači čokolada.

Godišnje jedan Nijemac pojede 11 kilograma čokolade, pa svaki gram pridonosi ukupnoj dobiti.

(Mondo/Tanjug)

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE