Japanci žele da sportsko (energetsko) piće "pokari svit" (Pocari Sweat) bude prvi proizvod koji će se reklamirati na površini Meseca, javlja Biznis insajder (Business Insider).
Spejs iks (Space X), kompanija Elona Maska koja se bavi vasionskim transportom, planira da pošalje vozilo sledeće godine na Mesec. U tom vozilu bi mogao da se nađe i sanduk "pokari svita".
Japanska kompanija je izjavila da joj je cilj "da moderno dete jednog dana postane astronaut i eventualno popije njihovo piće", prenosi sajt magazina Forčjun (Fortune).
Piće ib u svemir otišlo u stvari kao prašak, a da bi astronauti mogli da ga popiju naučnici moraju da izmisle kako da naprave vodu na Mesecu izdvajanjem kiseonika sa površine i proizvodnje sa vodonikom.
NASA se nada da bi to moglo da se obavi do 2018.
Astrobotik, američka firma koja je dizajnirala svemirsko vozilo (rover), naplaćuje milion evra za kilogram isporučene robe na Mesec.
Mada cena ove reklamne kampanje nije saopštena, neće biti manja od 7,2 miliona evra, koliko košta i jednominutna reklama tokom Superboula, finala američkog fudbalskog (ragbi) šampionata.
U Astrobotiksu očekuju da će ova vrsta reklama postati trend, i da će dobiti još klijenata pre slanja rovera sledeće godine.