Radenko Pavlović, vlasnik preduzeća „Pavlović turs“ preuzeo je „Autoprevoz GS“, koji održava više linija na teritoriji Banjaluke.
Na ovaj način Pavlović je dodatno ojačao svoj položaj u javnom gradskom saobraćaju u kojem sada gotovo i da nema konkurenciju, piše Capital.
„Autoprevoz GS“ je ogranak akcionarskog društva „Autoprevoz“ koje sa gradom ima potpisan ugovor o prevozu putnika i drži neke od najfrekventnijih gradskih linija.
Direktor „Autoprevoza GS“ ostaje Dejan Mijić koji je i do sada bio na toj poziciji.
Pavlović je ovo preduzeće dobio kao garanciju da će mu biti vraćena pozajmica od 2,6 miliona maraka koju je dao „Autoprevozu“, a sa kojim je zatvoren kredit kod Nove banke.
Kompletna procedura oko preuzimanja završena je prije 15-ak dana, a prema tvrdnjama direktora „Autoprevoza“ Sladomira Đurića oni i dalje imaju mogućnost da vrate preduzeće u svoje vlasništvo ako izmire dug prema Pavloviću.
„Preduzeće smo prepisali kao garanciju za kredite koji su dospjeli, a koje je „Pavlović turs“ za nas vratio, odnosno dao nam pozajmicu iz koje smo „Novoj banci“ vratili kredit od 2,6 miliona KM. Mi smo tu firmu prepisali kao garanciju. Napravili smo ugovor kojim imamo mogućnost da do maja izmirimo dug prema Radenku Pavloviću i vratimo preduzeće ’Autoprevoz’ GS“, kaže Đurić.
On kaže da Pavloviću nisu mogli ponuditi ništa drugo osim te firme s obzirom na to da je sva imovina „Autoprevoza“ pod hipotekom.
Tvrdi i da se po pitanju linija ništa neće mijenjati te da „Autoprevoz GS“ nastavlja da radi kao i ranije.
Rješenje vidi u dogovoru sa Gradom Banjaluka sa kojim se godinama spore oko zemljišta u cetru grada.
„Nadamo se da ćemo sa gradom postići dogovor i da će oni kupiti naše parcele u centru grada na kojima je njihova infrastruktura. Spremni smo na dogovor i kompromis. Sa tim novcem bismo onda vratili kredite koji opterećuju poslovanje. Od postojećeg biznisa ne možemo vraćati kredite i izmirivati tekuće obaveze“, ističe Đurić.
„Pavlović turs“ danas održava značajan broj gradskih linija u Banjaluci, kao i većinu međugradskih linija između Banjaluke, Laktaša i Gradiške.
U 2021. godini su ostvarili dobit od oko 825.000 KM i zapošljavali 105 radnika.
Za CAPITAL je kratko potvrdio informaciju o kupovini i poručio da „Autoprevoz GS“ ostaje zasebno preduzeće.
„Nikakvih promjena kada su linije u pitanju neće biti“, rekao je Pavlović.