Institut Perpetuum mobile danas počinje kampanju "Super tata", koja se zalaže za aktivniju i angažovaniju ulogu oca.
MenCare je globalna kampanja za promovisanje uključivanja muškaraca kao ravnopravnih, odgovornih i nenasilnih očeva i staratelja. Kampanja pruža kvalitetne poruke za zajednicu i medije, tehničku podršku i obuku, preporuke politika i programa i podršku lokalnim nevladinim organizacijama, organizacijama za prava žena, vladama i partnerima UN-a u njihovim nastojanjima da angažuju muškarce i dječake u proces staranja.
U ovom trenutku MenCare vodi aktivne kampanje u preko 25 zemalja na 5 kontinenata. MenCare ima deset tema kao osnovu MenCare kampanje na globalnom nivou.
Kampanja na Balkanu će se u okviru svojih prvih koraka usmjeriti na promovisanje pozitivnih primjera očinstva i staranja u svakodnevnom životu djeteta. Kako kampanja bude napredovala, on će se fokusirati na druge važne teme kao što su: uključivanje očeva u svakodnevnu brigu o deci, obrazovanje, zdravlje djeteta i prevenciju nasilja.
Za više informacija posjetite adresu http://pm.rs.ba/supertata.