Prvog dana od kako je aplikacija u funkciji, preko ''Građanske patrole'' stiglo 25 prijava o problemima u gradu.
Aplikacija ''Građanska patrola'' putem koje građani mogu snimati i prijavljivati probleme u Banjaluci aktivna je od juče u podne, a prvog dana već je stiglo 25 prijavljenih problema, potvrđeno nam je u Gradskoj upravi.
''Građanska patrola'' omogućava da građani mobilnim telefonima na licu mjesta fotografišu određeni problem na koji naiđu i o tome obavijeste nadležnu gradsku službu, koja će preduzeti potrebne korake.
Primarno je namijenjena za prijavu komunalnih nepravilnosti, kao što su neispravna saobraćajna signalizacija, oštećenje javnih površina (kolovoz, trotoari i pješačke zone).
Isprobali smo banjalučku ''Građansku patrolu''
Građani na ovaj način mogu da prijave i slučajeve divljih deponija, neispravnih kontejnera, zaprljanosti i oštećenja javnih i zelenih površina, začepljenih slivnika, zatim oštećenja parkovske opreme, nadstrešnica (autobuske stanice), urbane opreme i uređaja na parkingu, te stubića i ograda, kao i neispravne javne rasvjete.
Aplikacija bi trebalo da podigne efikasnosti komunikacije između građana i gradskih službi. Iz Gradske uprave pozvali su sugrađane da što više koriste ovu aplikaciju i tako zajedno sa gradskom administracijom rješavaju uočene komunalne nepravilnosti.
Aplikacija je dostupna na platformama "Plej stor" i "Ap stor".