• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Upalimo svjetlo za mladost BiH"

Autor mondo.ba

Studenti grafičkog dizajna Akademije umjetnosti u Banjoj Luci zajedno sa studentima Ekonomskog fakulteta u Bihaću učestvuju u projektu „Outreach to Undergraduate Student – EU for You – E4U“ pod sloganom „Upalimo svjetlo za mladost BiH.

 "Upalimo svjetlo za mladost BiH" Izvor: Ilustracija Mondo/Stefan Stojanović
Izvor: Ilustracija Mondo/Stefan Stojanović


"Žuta boja je njima sretna boja, jer je upravo njihova Self UP Kampanja Ekonomskih fakulteta iz Bihaća i Banja Luke prošle godine proglašena najboljom.  Ovaj put zajedno su u timu sa studentima grafičkog dizajna iz Banja Luke i ta dva različita zanimanja čine odličnu kreativnu sferu", rekao je Damir Omić.

Kako je objasnio, kampanja simbolično nosi naziv „Navigacija“ jer predstavlja kompas mladih ljudi koji ih usmjerava kako bi odabrali profesionalnu orijentaciju koja će im odrediti tok života i njihov budući uspjeh. Pod sloganom „Nauči tražiti. Traži da da naučiš“ pokazuju mladim ljudima važnost kreativnog razmišljanja u rješavanju problema i odabira profesionalne orijentacije, jer veća svijest povećava šanse za uspjeh. Ovakvi događaji predstavljaju upravo prekretnicu u njihovom životu gdje oni prestaju biti odraz situacije u kojoj se nalaze i poduzimaju korake ka sopstvenom razvoju.

"Analitičari u Bosni i Hercegovini predviđaju da ukoliko se nastavi ovakav trend odlaska mladih, za pet godina BIH bi mogla postati „penzionerska država“. Da se ovo ne bi dogodilo, pobrinuće se mladi naše države, ljudi koji neće napustiti svoj rodni kraj, a sputavaju vlasti i sistem BIH. Međutim, mi smo ti koji grade ovu državu i koji mogu pravilnim odabirom karijere koja se traži na tržištu stvoriti pozitivnu okolinu, samim tim smanjiti trend napuštanja", kaže Omić.

Kroz dvodnevnu radionicu i niz predavanja, eksperti iz raznih područja će im na kreativan način pomoći da otkriju svoj x-faktor, otkriju svoju kreativnu stranu i kreativnost u biznisu.

"14 univerziteta, 7 kampanja i jedan cilj: prezentovati svoju kampanju na nagradnom putovanju u Brisel u institucijama EU. Žutom timu, Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Bihaću i Akademiji umjetnosti iz Banja Luke, želimo mnogo kreativnih trenutaka koji će njihovu kampanju učiniti, nadamo se, kao i prošle godine, unikatnom i najboljom", istakao je Omić.

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE