Mladim kreativcima treba dati priliku i podršku, a rezultat njihovih ideja će naći svoj put.
Među djevojčicama i dječacima koji su na radionici jednominutnih filmova u Vojkovićima snimili film u kojem su govorili na temu “Shvatite nas ozbiljno-govorimo o mogućnostima” bio je i dječak Zoran Lišković čiju je priču i poruku da je najbolji golman na Youtube kanalu UNICEF-a BiH od 2014. vidjelo više od 1.2 miliona gledalaca. Njegova priča samo je jedna od stotina koje su uspješno ispričane i koje su svoju brojnu publiku našle preko Youtube kanala UNICEF-a BiH.
“Već devet godina dajemo doprinos sve jačoj YouTube zajednici, sve svjesniji njenog značaja za djecu i mlade. Mnogi jednominutni filmovi koje su kreirala djeca uz našu podršku već broje stotine ili hiljade pregleda i sretni smo da i na ovaj način “pojačavamo” glas za djecu i o djeci. Ponovo se uvjeravamo da mladim kreativcima treba dati priliku i podršku i rezultat njihovih ideja će naći svoj put. Naša ekipa već komentariše da smo još tad prepoznali djecu koji su bili Youtuberi davno prije trenutno popularnih Youtubera”, kaže Nela Kačmarčik, voditeljica komunikacija u UNICEF-u BiH.
Otkako je otvoren prije devet godina, Youtube kanal UNICEF-a BiH osim kao platforma za plasiranje informacija o projektima na terenu, postao je i mjesto preko kojeg su djeca iz svih krajeva BiH kako kroz jednominutne filmove, tako i kroz druge sadržaje dobila priliku da se čuje i njihov glas i da svojim jezikom progovore o temama koje ih se tiču. Govorili su o obrazovanju, inkluziji i društvenoj zaštiti, o pravima koja imaju kroz Konvenciju o pravima djeteta, koja ove godine obilježava 30. godišnjicu.
Da se njihov glas itekako čuo i da bitne teme ispričane dječijim jezikom mogu doprijeti do velikog broja ljudi kada im se da prilika govori i podatak s početka teksta da je film o inkluziji “Ja sam golman” vidjelo preko milion gledalaca. Filmovi “Koliko para toliko sporta” i “Nema para-Nema košarke” u kojim su djeca obradila temu potrebe za većom podrškom sportskim aktivnostima, imaju također oko milion pregleda, dok film “Zajedno u svemu” o temi pristupa djeci i osobama s invaliditetom više od 300.000 pregleda.