Kompanija LG postavila je na banjalučkom Trgu Krajine instalaciju "Ledene kuće" kao mjesta za osvježenje i zabavu za građane.
LG ovom akcijom najavljuje jače fokusiranje na tržište Republike Srpske.
Judit Fejes iz LG-ovog Odjeljenja za klima uređaje i energetske jedinice rekla je Srni da je glavni cilj povećanje prepoznatljivosti "El-DŽija" kao brenda i upoznavanje građana o klima uređajima ove kompanije, a da se pri tome na jednom mjestu pokažu jačina i elegancija njenih proizvoda.
"Znamo da kada neko odluči kupiti klima uređaj za kuću očekuje da ona bude izvrsna. Iz tog razloga, mi stalno ulažemo u razvoj novih rješenja za klima uređaje, koji se odnose na udobnost, uštedu energije i nevjerovatnu pouzdanost. Naša vrhunska `Inverter V` tehnologija pruža moćno hlađenje i grijanje, a u isto vrijeme značajno smanjujući energetsku potrošnju“, rekla je Fejesova.
Prema njenim riječima, LG je povećao uštedu energije, a novi modeli klima uređaja stvaraju čišće, ugodnije okruženje kroz vlastitu tehnologiju za pročišćavanje vazduha, koja štiti od virusa i alergena, a uklanja i neugodne mirise.
Fejesova je navela da LG nudi i sveobuhvatnu korisničku podršku, stručne savjete i pravovremenu isporuku.
Građanima Banjaluke koji do subote, 27. jula, koji posjete "Ledenu kuću", LG, osim predstavljanja klima uređaja, nudi i mogućnost učešća u nagradnoj igri i osvajanje vrijednih poklona.
(Srna)