• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Istraga o "krađi asfalta" pri kraju

Istraga Tužilaštva BiH o "krađi asfalta" na sarajevskoj obilaznici, na dionici Briješće - Butile na Koridoru "Pet C", u završnoj je fazi.

Očekuje se da će uskoro biti donesena konačna odluka u ovoj aferi, koja prijeti da federalni budžet ošteti za najmanje 300.000 KM.

Pozivajući se na Tužilaštvo BiH, "Dnevni avaz" tvrdi da je ova pravosudna institucija kompletirala dokaze nakon detaljnog izvještaja Agencije za istrage i zaštitu BiH, koja je prije dvadesetak dana predala svu potrebnu dokumentaciju o kompanijama koje su radile na ovoj dionici.

Riječ je o firmama "Ceste FBiH", "Osijek-Koteks", austrijskom "Štrabagu", Institutu građevinarstva Hrvatske iz Zagreba i DTKU laboratoriji sa Ilidže.

Sudski vještak utvrdio je ranije da je asfalt na sarajevskoj obilaznici tanji za oko tri centimetra od projektom predviđene debljine, čime je budžet Federacije BiH oštećen za najmanje 300.000 KM.

Istraga je pokazala da je na početku ove dionice debljina asfalta 10 centimetara, a svega 500 metara dalje sedam centimetara. Istraga je usmjerena i na kvalitet ugrađenog materijala, jer je, takođe, utvrđeno da završni sloj asfalta nikada nije postavljen.

Strani izvođač radova na ovoj dionici sarajevske obilaznice bila je hrvatska firma "Osijek-Koteks", koja je pod istragom USKOK-a u aferi "Remorker", a asfalt je postavljalo preduzeće "Štrabag" koje je, takođe, pod istragom hrvatskog USKOK-a.

Firma "Osijek-Koteks" posao gradnje sarajevske obilaznice dobila je na međunarodnom tenderu 2008. godine, zajedno sa kompanijama INGRA i GP "Dubrovnik".

Podizvođači radova bili su kompanije "Hidrogradnja", "Bosman", "Štrabag" i "Regeneracija", dok je nadzor vršio IGH.

Riječ je o hrvatskoj kompaniji čiji je direktor bio Jure Radić, bivši hrvatski ministar obnove, te je ključno pitanje kada je i kako ova kompanija uvedena u puteve BiH s obzirom na to da "Autoceste" i "Ceste FBiH" već odavno nemaju nadzorne odbore koji kontrolišu njihovo poslovanje iako raspolažu milionima KM.

"Dnevni avaz" tvrdi da su svi izvještaji išli isključivo ministru saobraćaja i komunikacija Enveru Bijediću iz SDP-a, odnosno Vladi FBiH.

Predmet istrage, osim sarajevske obilaznice, navodno je i ugovor o gradnji dionice na Koridoru "Pet C" Vlakovo - Lepenica, koji su "Autoceste" potpisale sa turskim "Cengizom", a na osnovu kojeg je, zbog navodne računske greške, FBiH oštećena za oko 14 miliona KM.

U Tužilaštvu BiH, zbog istrage, ne žele da govore o ovom predmetu.

(Srna)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE