Ljudski faktor je uzrok železničke nezgode 2. maja u tunelu Bežanijska kosa, jer mašinovođa nije poštovao propise
Generalni direktor Željeznica Srbije, Dragomir Simonović rekao je na konferenciji za novinare, da je mašinovođa voza, koji je saobraćao na relaciji Beograd-Novi Sad -Subotica, najvjerovatnije previdio signalizaciju, zbog čega je kasno počeo da koči.
Simonović je objasnio da je mašinovođa prošao kroz signal "žuto", što je znak da je sljedeći signal "crveno" kad treba stati, čemu se on nije prilagodio.
Mašinovođa će snositi odgovornost, kazao je Simonović, podsjetivši da je riječ o iskusnom radniku s radnim stažom od 23 godine, koji je četiri puta bio nagrađivan.
Sudar se dogodio 2. maja, kada je na putnički voz na liniji Beograd-Šid, koji je ostao u kvaru, u tunelu naletio voz koji saobraća na relaciji Beograd-Subotica i tom prilikom su lakše povrijeđena 22 putnika.
(Tanjug)