Kad stigneš dopuni mi na ovaj broj pet maraka. U romingu sam, nemam više ni feninga na računu, a treba mi. Sutra popodne dolazim, pa se vidimo, zvaću te.
Oni koji pozovu ove brojeve da bi saznali ko im šalje poruku dobiće obavještenje da je vlasnik mobilnog telefona nedostupan. Žrtve prevare koje odluče da pošalju SMS poruku dobijaju odgovor u kojem izvjesni Zoran traži da mu dopuni račun, a novac će vratiti sutra.
Na prevaru je zamalo nasjela i Banjalučanka Jelena M., koja je dva puta dobila tu poruku. Prva joj je, kako je ispričala, stigla sa broja 066/792-394, a druga identičnog sadržaja dva mjeseca kasnije sa broja 065/228-291.
"Prvo sam pomislila da je neko koga poznajem. Odgovorila sam da ću dopuniti račun, ali da se samo predstavi, pošto mi je broj bio nepoznat. Stigao je odmah i odgovor, predstavio se kao Zoran i napisao da mu nema ko dopuniti račun i da će mi dati pare sutra", kazala je Jelena, koja zbog sumnje ipak nije poslala dopunu.
Da je riječ o prevari shvatila je kada je prijateljima na poslu ispričala s čim se susrela. Od njih je čula da je i njih nekoliko dobilo istu poruku, samo sa različitog broja.
Iz "m:tela" su uputili savjet korisnicima da ne odgovaraju na ovu vrstu poruka i da takve ili slične slučajeve prijave njihovom kol centru na besplatan korisnički broj 066/101-010, da bi mogli reagovati.
Istu poruku dobio je i Milan Z., koji je kazao da je već čuo za prevaru, pa nije ništa odgovarao.
"Stigla mi je ta SMS poruka 27. decembra 2014. godine. Imam je i sačuvanu u telefonu. Dobio sam je sa broja 066/254-682. Zaista je smiješno i žalosno čime se sve ljudi u današnje vrijeme služe", kazao je Milan i dodao da vjerovatno ima naivnih ljudi koji nasjednu pa prevarantima pošalju dopunu.
U kompaniji "m:tel" su kazali da u posljednjih nekoliko mjeseci nisu imali nijednu žalbu korisnika zbog SMS prevara. Dodali su da im je posljednji slučaj ovakvog uznemiravanja korisnika prijavljen 25. septembra 2014. godine. Tada je kol centar "m:tela" zaprimio nekoliko pojedinačnih žalbi korisnika koji su dobili poruku ovog ili sličnog sadržaja.
"Ovakve poruke se smatraju uznemiravanjem korisnika i u tim slučajevima se postupa tako što korisnika koji je poslao ovakvu poruku opomenemo slanjem SMS-a. Ukoliko i dalje nastavi sa uznemiravanjem, slijedi privremeno, a zatim i trajno isključenje korisnika", istakli su u "m:telu".