U posljednjoj sedmici decembra i prvoj sedmici januara prodajne objekte Delta Maksi Banjaluka posjetilo je 273.600 potrošača.
"To je uticalo i na rast prodaje od 30 odsto", saopšteno je iz ove firme.
Najposjećeniji dani bili su 31. decembar i 6. januar kada su potrošači obavljali posljednje pripreme za praznične trpeze.
"Od 26. decembra do 7. januara u kompletnoj maloprodajnoj mreži Delta Maksi Banjaluka prodato je, između ostalog, više od 100 tona voća i povrća, od toga samo banana oko 20 tona", ističe se u saopštenju.
Potrošači su u ovom periodu kupovali i svježe meso koga je prodato više od 17 tona, od čega je najviše pazarena svinjetina i teletina.
U saopštenju se navodi da su osim voća, povrća i svježeg mesa najviše prodavali mlijeko i mliječni proizvodi, sokovi, alkoholna pića, gazirane i negazirane vode, slatkiši, ali i novogodišnji nakit i jelke.
"Bilo je i onih koji su posjetu našim marketima iskoristili za kupovinu novogodišnjih paketića, kozmetičkih setova, ali i tehničkih uređaja", stoji u saopštenju Delta Maksi Banjaluka.
(Srna)