U fabrici Fijat Srbija je do utorka montirano 305 "punta", od čega su Fijatovi inženjeri odobrili 54 vozila, piše Politika.
Moguće da dijelovi koji stižu iz Italije, nisu dobro presovani, ili radnici Zastave ne umiju da ih montiraju kako treba, navodi list.
Postoje zazori između haube i blatobrana, teško se šteluju.
S jedne strane, hauba je milimetar ispod, a sa druge dva iznad i prelazi preko fara. Međutim, Italijani traže da prati liniju.
Cijeli proces montaže je kompjuterizovan, pa je malo vjerovatno da tu dolazi do propusta.
Istovremeno, ovakvi problemi se nisu javljali dok je "punto" izlazio pod nazivom "zastava 10", ili, možda, to tad niko nije gledao.
Portparol zajedničke firme Fijat automobili Srbija Đuzepe Zakarija potvrdio je u izjavi za Politiku da problemi postoje, ali je rekao da nisu ozbiljni.
"Problemi su čisto tehničke prirode i to je uobičajeno u svakoj normalnoj proizvodnji. Sve se riješava u toku dana", izjavio je Zakarija.
(Fonet)