• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Bluetooth" pozorišni marketing

Repertoar sarajevskog Narodnog pozorišta na vašem telefonu, ali, samo ako ste u blizini zgrade teatra!

 "Bluetooth" pozorišni marketing Izvor: MONDO

Pružajući mogućnost mladim inovatorima i konstruktorima iz "Invento Media group", sarajevsko Narodno pozorište Sarajevo dobilo je mogućnost da se reklamira na jedinstven način.

Tako će svaki prolaznik, saznaje portal "sarajevo-x.com", koji se zatekne pored zgrade Narodnog pozorišta Sarajevo, u krugu od 400 metara, imati mogućnost da na svom mobilnom aparatu dobije sve informacije, o programima Drame, Opere i Baleta Narodnog pozorišta.

Riječ je o "bluetooth" marketingu, koji je maksimalno nenapadan, reklo bi se diskretan i krajnje jedinstven.

Ovaj patentirani proizvod kompanije "Invento Media", koji već sad ovu mladu kompaniju, što se pojavljuje pod sloganom "Invento Broadcast point" stavlja u prvi plan proizvođača ove visokosofisticirane medijske opreme, postao je dio nove marketinške strategije JU Narodno pozorište Sarajevo.

U saradnji s direktorom Narodnog pozorišta Gradimirom Gojerom generalni direktor Invento Media group Mustafa Mehmedić i direktor marketinga Sanjin Đonlić, te programer dizajner - Branko Dursum inaugurišu u potpuno novi način komunikacije s ljubiteljima teatra u BiH .

Uz temeljnu informaciju o pozorišnim programima ovaj jedinstveni uređaj "ugrađuje" u svaki kalendar mobilnog telefona obavijest o premijerama i drugim događanjima u Narodnom pozorištu uz određeni datum, a prikazuje i grafičke sadržaje plakatnih ploha i drugih slikovnih događanja.

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE