• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Merkelova i Bekam voze travničke bicikle

Bicikl, koji više liči na motor, postao je hit među svjetskim džetseterima. Voze ga i njemačka kancelarka Angela Merkel i Dejvid Bekam...

 Merkelova i Bekam voze travničke bicikle Izvor: MONDO

Skupocjena ekstravagantna bicikla koja se proizvode u travničkoj tvornici GS TMT u kratkom periodu postali su hit u svijetu. Bicikl neobičnog izgleda patent je njemačke firme "PIMP Garage", a u Travniku se proizvode u firmi GS TMT, prenose "Nezavisne".

Hit među džetseterima: Bicikl, koji više liči na motor, postao je pravi hit među svjetskim džetseterima, tako da se pouzdano zna da bicikl iz Travnika između ostalih voze njemačka kancelarka Angela Merkel i engleski fudbaler i maneken Dejvid Bekam.

Ramovi bicikla prave se u Travniku, a u Njemačkoj se dodaju dijelovi i skupocjeni ukrasni detalji, poput zlata i dijamanata.

Muhamer Kargić, projekat menadžer GS TMT, kaže da je taj bicikl atrakcija, a da ga onaj ko ima novca mora imati. Prodaju se u cijelom svijetu, ali su najtraženiji u Njemačkoj.

"Cijene su basnoslovne. Ovo je trenutno najekstravagantnija stvar koju bogataši moraju imati. Trenutno je najpopularniji model shocker, ali radimo i po željama kupaca. Nekada ima i čudnih zahtjeva kao na primjer da se stavi točak koji je širok kao i automobilski. Nedavno smo izlagali bicikl na sajmu u Štutgartu i tamo je sve skupo, ali i kvaliteteno", kaže Kargić.

Ističe da taj bicikl može dostići cijenu do 30.000 evra.

"Sve ovisi o željama kupaca. Tu se radi o pozlaćenim biciklima, specijalni sic, zlatni točkovi, volan sa dijamantima i slično", pojašnjava Kargić.

Dodaje da bicikle odlikuju i udobnost i dobar elektropogon.

"Bicikl je specifičan po tome što je udoban, lijep je, neobičan i dobar je osjećaj voziti ga. Naša bicikla imaju i elektropogon i s jednim punjenjem može se preći do 80 kilometara. Elektropogon može dostići brzinu do 35 kilometara na sat", kaže Kargić.

Potražnja premašila očekivanja: Potražnja za tim biciklima premašila je sva očekivanja i već se ramišlja o povećanju proizvodnje.

"Početkom prošle godine, kada smo ih počeli proizvoditi, mjesečno smo radili 100 ramova, a sada mjesečno radimo 300 ramova. Potražnja je tolika da se već pregovara o povećanju proizvodnje. Ovo je u stvari zabava za bogate. Traže ih svi, i pjevači i sportaši i političari, a mi smo tu da im to i obezbijedimo", kaže Kargić.

Dodaje da se pri izradi bicikla poklanja mnogo pažnje detaljima.

"Bicikl se vraća ovamo i zbog najsitnije greške. Nedavno su nam vratili bicikl zbog jedne male rupice. Bicikl mora biti besprijekorno urađen bez ijedne greške i želje kupca moraju biti ispoštovane. Puno provjera ima dok ne ode odavde", ističe Kargić.

Hasan Patković, radnik te tvornice, kaže da je izrada bicikla veoma zahtjevna.

"Uradio sam više od 1.000 bicikala s kolegama. Veoma su zahtjevni i traže posvećenost, trud i mnogo pažnje. Ima dosta varova i na jednom ramu ima nekoliko sati posvećenog rada", kaže Patković.

Samo dva bicikla u BiH: Ta specifična bicikla mogla bi se uskoro naći i na bh. tržištu po prihvatljivim cijenama. Za sada se u BiH voze samo dva takva bicikla.

"Imamo viziju da radimo bicikla i za naše tržište s prihvatljivom cijenom. Gledaćemo da bicikl bude sličan ovim koja sada pravimo. U BiH postoje dva bicikla. Jedan smo u Mostaru poklonili jednom skakaču sa Starog mosta i drugi bicikl imam ja. Kada provozam bicikl kroz grad, uvijek se okupi gomila ljudi. Uvijek je interesantno za sve", kaže Kargić. (MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE