"Velika čajanka za buđenje glasačke svijesti" održana u više gradova sa ciljem da građani prije izbora razmisle za koga će glasati
Manifestacija pod nazivom "Velika čajanka za buđenje glasačke svijesti" održana je u Sarajevu i još devet gradova u BiH sa ciljem da građani prije izbora 3. oktobra razmisle i ako treba popiju šolju čaja prije nego što donesu odluku za koga će glasati.
U ovoj simboličnoj akcijom, koju je organizovalo 13 nevladinih organizacija okupljenih oko projekta "Osnaživanje uloge žene - 101 razlog zašto glasati", u Sarajevu su građanima podijelili oko 45 litara čaja, saopšteno je iz udruženja "Infohaus".
Cilj pokretanja ovog projekta je povećanje svijesti i broja ženskih glasova u političkom životu BiH, a u okviru projekta organizovno je 11 javnih debata na kojima su gosti bili ljudi iz javnog života BiH.
U okviru projekta organizovano je 140 edukacija uz pomoć partnerskih organizacija sa područja cijele BiH.
Nosioci projekta "Osnaživanje uloge žena 101 razlog zašto glasati za ženu" su Transkulturna psihosocijalna obrazovna fondacija /TPO/ koja koordiniše ovim projektom, Udruženje "Infohaus" kao vlasnik brenda "101 razlog" i Fondacija "Cure" kao vodeća organizacija koja se bavi pitanjima položaja žena u BiH.
Glavni donator projekta je Švajcarska vlada, a projekat su podržali fodnacije Hajnrih Boš i Fridrih Ebert.
(Srna, foto mojportal.ba)