• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hrvatski Hrabri telefon pokrenuo chat za podršku migrantima: Servis dostupan na više jezika

Autor mondo.ba

Hrabri telefon u saradnji sa UNICEF-om pokrenuo je višejezično chat savjetovanje za djecu i porodice u migracijama, omogućujući im podršku na šest dodatnih jezika - engleskom, francuskom, turskom, ukrajinskom, paštunskom i arapskom, saopštili su danas iz organizacije.

 Telefon za podršku migrantima u Hrvatskoj Izvor: Shutterstock

Iz Hrabrog telefona, neprofitne organizacije za pomoć i podršku djeci i roditeljima, saopštili su da se djeca i roditelji u migracijama, uključujući i djecu bez pratnje, suočavaju sa brojnim izazovima pri dolasku u novu zemlju i procesu integracije, poput straha od neizvesnosti, jezičkih barijera, diskriminacije i otežanog pristupa obrazovanju, što može negativno uticati na njihovo mentalno zdravlje.

Tako je nastao i ovaj projekat, kao deo programa "Podrška djeci i porodicama u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj", koji sprovode Švajcarsko državno povereništvo za migracije i UNICEF Hrvatska, uz finansiranje Vlade Švajcarske Konfederacije.

Chat je dostupan svakim radnim danom od 9 do 20 sati na web stranici tinejdzeri.hrabritelefon.hr.

Iz Hrabrog telefona ističu kako stres i nesigurnost mogu dovesti do teskobe, promjena u ponašanju i osjećaja bespomoćnosti.

"Svjesni tih izazova, kao i činjenice da, uprkos naporima brojnih ustanova i službi, psihosocijalna podrška još uvijek nije jednako dostupna svoj djeci i njihovim roditeljima, proširenjem chat savjetovanja pružamo konkretan doprinos u zaštiti i podršci djeci u migraciji, omogućujući im prostor za razgovor i izražavanje osjećaja na jeziku koji razumiju", dodaju oni.

Hrabri telefon, putem besplatnih savjetodavnih linija za djecu i roditelje, godišnje odgovori na više od 3.500 upita, a podršku pruža i putem e-maila i chata.

(EUpravo zato/index.hr)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE