Srpska kompanija Pionir saopštila da se poslije kopije njenog poznatog brenda lješnik karamele, pojavila i kopija "negro bombona".
Cijena srpskih i tih karamela sa "krivotvorenim žigom" je ista, čak su se našle jedna pored drugih u prodavnicima i kupac je doveden u zabludu o njenom porijeklu i kvalitetu, rekla je portparol kompanije Vesna Vlatković, na konferenciji za novinare, napominjući da kupac teško može da razlikuje kesice ovih bombona.
Poslije nedavnog upozorenja javnosti da se pojavila kopija Pionirovih lješnik karamela, koja još može da se nađe u nekim prodavnicama, kaže Vlatković, dobijene su informacije da se na udaru našao i Pionirov najpoznatiji brend - negro.
Ovi proizvodi nisu stigli do potrošača jer su maloprodajni i veloprodajni kupci odbili da ih stave na svoje police, prepoznajući kopiju, rekla je Vlatković.
Vlatković je ocijenila da je brend u savremenom svijetu najznačajnija vrijednost neke firme i da je najveća šteta Pioniru učinjena time što su potrošači, ne znajući da to
nisu njihove bombone, sigurno primijetili razliku čime se njihovo povjerenje dovodi u pitanje.
Vlasnik Pionira Miroljub Aleksić rekao je da su nadležni, ministarstvo finansija i poljoprivrede, reagovali brzo I donijeli rješenje da se sva količina kopiranog proizvodazapleni i povuče sa rafova.
Veliki je problem što neka firma sa par zaposlenih može da vam ugrozi posao vrijedan milione evra na kojem je angažovano puno ljudi, rekao ja Aleksić.
On je dodao da su predstavnici novobeogradske firme koja je uvezela kopiju odbili "drsko" da razgovaraju sa Pionirom kako bi se riješio problem pa, navode iz kompanije, predstoje sudski postupci.
(FoNet, foto: Pionir Subotica)