• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi hrvatski turistički brend: Ništa

Hrvatska bi mogla da dobije novi turistički brend, a to je manifestacija "Ništa 2012".

 Novi hrvatski turistički brend: Ništa Izvor: MONDO

Manifestacija se organizuje na ostrvu Ugljan, u mjestu Preko, a kako kažu organizatori "vrijeme je da se krene u nove projekte i nove ideje i zato s ponosom najavljujemo da će se 23.08. 2012. u Preku organizovati Ništa."

Jerko Gregov, organizator ove manifestacije koja se održava 23. avgusta, poziva turiste da dođu i jednostavno dožive ništa, prenose Vijesti.

"Pošto organizujemo ništa to znači da nećemo uložiti nikakav trud i rad u organizaciju, a neće se niti potrošiti novaca. To se dobro uklapa u pozicioniranje Preka kao dalmatinske i ostrvske destinacije. Nikakav trud uložen u organizaciju događaja odraz je i dalmatinske radne etike, a nikakva sredstva uložena u organizaciju puno govore o darežljivosti ostrvskog stanovništva."

Potvrđeno nam je takođe da neće nastupiti Mišo Kovač i Severina, a neće biti ni iznenađenja večeri.

Grekov ukazuje da je ništa "autohtoni hrvatski proizvod" i da je to nešto što se ne može naći nigdje na Mediteranu.

"Za razliku od drugih događaja u kojima je cilj da animiraju goste i zabave ih kroz ponudu nečeg novog, mi im ne nudimo ništa. Za razliku od prokušanog i uspješnog koncepta 'buka + pljeskavice = dobra fešta', mi gostima i mještanima ne nudimo ništa.

Već od ranih jutarnjih sati se neće događati ništa, popodne neće biti organizovan beach party u uvali Joz, a naveče neće biti nikakvih događaja. Folklorno društvo neće plesati kolo i pjevati tradicionalne ostrvske pjesme o ljubavi i dojkama.

Potvrđeno nam je takođe da neće nastupiti Mišo Kovač i Severina, a neće biti ni iznenađenja večeri (znači ništa od vatrometa). Rivom neće šetati poznati glumci, niti će se ikoji šeik usidriti svojom jahtom ispred mjesta... Mi ne nudimo ništa, a za drugo neka se pobrinu sami!“

Kako objašnjava Gregov, ova ironična ponuda proizilazi iz toga što svakako nigdje drugdje nema ničega, pa zašto bi oni nudili nešto.

"Nakon trideset godina rada dobiješ ništa, bez veze ništa od operacije u bolnici ili dobrog posla. Za bogataše i političare građani su ništa i ništa ih ne brine što oni misle o njima. Za druge ljude najčešće govorimo da su niko i ništa. Ništa od dobrih plata i spasa brodogradnje".

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE