Idući u susret rastućem broju turista u Beogradu su postavljene nove turističke table na više lokacija širom centralne gradske zone.
Turističke table predstavljaju jako važan aspekat informisanja gostiju, pa su sa tim novi elementi urbanog mobilijara koncipirani prema najvišim standardima i prilagođeni potrebama ovdašnjeg tržišta. U ovom ciklusu uvođenja nove urbane opreme biče postavljeno 30 putokaznih "totema" sa mapama, a akcija obnavljanja i širenja turističkih znakova biće nastavljena i u narednom periodu.
Prve table postavljene su duž turistički najprometnije zone od Kalemegdana do Hrama Svetog Save.
Pozicije novih info-tabli su na važnijim raskrsnicama i pomažu turistima da se lakse snalaze u obilasku gradskih znamenitosti. Jedno od važnijih unapređenja koje donose novi znakovi jesu nove turističke mape sa ucrtanim pozicijama najvažnijih muzeja, istorijskih objekata, trgova, ali i za turiste korisnih stvari poput najbližih zgrada Pošte. Svi putokazi napisani su na 4 jezika, a pored srpskog i engleskog novitet su natpisi na ruskom i kineskom. U skladu sa konceptom koji je utvrđen u saradnji sa kompanijom "Alma Quattro", putokaze i mape izradili su članovi udruženja Imamo Plan, predvođeni arhitektom Jugom Cerovićem.
“Dizajnom novih tabli pokušali smo da primenimo najviše svjetske standarde u pogledu turističkih putokaza. Na svakom "totemu" nalaze se dvije mape različitog obuhvata, sa prikazima svih značajnih objekata u pješačkim distancama od 5 i 15 minuta. Koristeći pozitivne primjere velikih svjetskih gradova, napravili smo jedinstveno rješenje za Beograd, koje će pomoći podizanju funkcionalnosti i kvaliteta gradskog mobilijara”, dodaje Cerović, prenosi sajt "Beobuild.rs".
Plan širenja turističkih znakova u budućnosti trebao bi da obuhvati nove zone sa putokazima i nove info-table na stajalištima gradskog prevoza.