• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Puca sezona: U Budvi tek 4.500 gostiju, od toga samo 1.000 stranaca

Autor mondo.rs

Tijana Kotarac iz Turističke organizacije Budva rekla je za TV Vijesti da u tom gradu na crnogorskom primorju trenutno boravi 4.500 turista od čega su 3.500 domaći turisti.

 Puca sezona: U Budvi tek 4.500 gostiju, od toga samo 1.000 stranaca Izvor: YouTube/Fishing Bu2

Korona virus je "smrt" za turizam. Ova grana privrede, koja najviše "živi" tokom ljetnje sezone, pogotovo u državama kojima je ona značajan dio nacionalnog budžeta, trpi velike gubitke koje još niko ne može potpuno da procijeni i sagleda.

Crna Gora je jedna od zemalja koja je u velikom problemu zbog nedostatka turista, pogotovo iz drugih zemalja, a prije svega iz Srbije, koji su, tradicionalno najbrojniji gosti. Zbog epidemioloških mjera i zabrana, građanima Srbije nije dozvoljen ulazak u Crnu Goru i takvo stanje potrajaće najmanje do kraja jula.

U Budvi neobična tišina za ovo doba godine. Nema graje na plažama, nema gužvi, kafići u Starom gradu prazni...

Tijana Kotarac iz Turističke organizacije Budva rekla je za TV Vijesti da je teško procijeniti koliki su gubici turističke privrede i da će se to vidjeti na kraju godine.

"Sve se nadamo da bi avgust, septembar, oktobar mogli da nadoknade ove gubitke koje su od februara ili marta evidentni ne samo u Budvi već u cijeloj Crnoj Gori... S obzirom na to da budžet zavisi od naplate boravišne takse, ne raspoložemo velikim sredstvima, ali se nekom kreativnošću, borbenošću borimo", rekla je ona.

Ova podgorička televizija intervjuisala je i jednog od ugostitelja. Petro Antonioli sleže ramenima: "Trenutno nemamo gostiju, nismo ih ni imali, imali smo samo otkazivanje rezervacija. Posljednje goste smo imali prošle godine".

Upitan kakva je strategija ugostitelja, on kaže da je nema.

 "Zajedničkog dogovora i nastupa nema i to je veliki minus za naše tržište, jer treba da se stvori zajednica, udruženje gdje će ljudi da razgovaraju, implementiraju elemente da se rješavaju ovakve situacije", dodaje.

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE