• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Nektar pivo" - superbrend BiH

Savjet "Superbrends BiH" dodijelio je "Nektar pivu" Banjalučke pivare status superbrenda na domaćem tržištu.

 "Nektar pivo" - superbrend BiH Izvor: MONDO

"Više od 800 domaćih i stranih brendova nalazilo se na listi ovogodišnjih finalista za status `Superbrends` koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta u BiH. Glasanje je izvršeno na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti brenda", saopšteno je iz Banjalučke pivare.

Ekspertski savjet koji je vršio selekciju brendova u BiH za 2008. godinu, sastojao se od 55 članova - priznatih i poznatih poslovnih, marketinških i akademskih stručnjaka, kao i predstavnika medija.

"BiH je tržište nerazvijenih brendova koji imaju svojevrsnu prepoznatljivost, ali nemaju istinsku vrijednost. Kod nas potrošači koriste proizvod, ali, uglavnom, nemaju puno povjerenje u sam brend", rekao je direktor Banjalučke pivare Nikolas Peni, koji je bio jedan od članova Ekspertskog savjeta.

On je istakao da je građenje povjerenja prema brendu najbitnija i najteža faza u njegovom razvoju, "jer je vrijednost priznatog brenda nemjerljiva za kompaniju - to je jedina neraskidiva veza sa potrošačima".
Međunarodna organizacija "Superbrends" jedini je globalni i nezavisni autoritet na području brendinga.

Prisutna je u 82 države širom svijeta, a glavni cilj organizacije je identifikovanje domaćih brandova na svakom pojedinom tržištu, te dodatno promovisanje discipline brendinga. Organizacija postoji da bi nagradila dostignuća i izvanredne performanse na području brendinga. (Srna)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE