Apatinsko "Jelen pivo" je u akciji "Najbolje iz Srbije 2008." osvojilo statuu "Najbolji robni brend široke potrošnje".
Statuu dodjeljuju Ministarstvo trgovine i usluga, Privredna komora Srbije i dnevni ekonomski list "Privredni pregled".
U konkurenciji 48 nominovanih brendova robe široke potrošnje "Jelen pivo" je pokazalo izuzetan kvalitet i još jednom dokazalo zašto je najprodavanije pivo u zemljama centralne i jugoistočne Evrope, navedeno je u saopštenju.
Kako je navedeno, generalni direktor "Apatinske pivare" Ilija Šetka kazao je da je ta kompanija ponosna što je "Jelen pivo" u jakoj konkurenciji ocenjeno kao najbolji brend široke potrošnje u Srbiji i dodao da će to priznanje bitipodstrek i motiv za dalje usavršavanje proizvodnje.
Tokom izbora najboljih brendova Srbije presudni su bili podaci o obimu prodaje i ostvarenom prihodu od prodaje brenda u prethodnom periodu.
Važnu ulogu imali su rezultati istraživačke kuće GfK, koja je sumirala mišljenja i stavove 1.000 potrošača o brendovima koji su prisutni na tržištu Srbije, kao i istraživanja Republičkog zavoda za statistiku.
Za učešće u akciji ''Najbolje iz Srbije 2008'' prijavila su se 143 privredna subjekta, koja su konkurisala sa 189 robnih i korporativnih brendova.
(Tanjug)