Generalni direktor "Telekoma" Branko Radujko kaže da su predstavnici "Dojče telekoma” pokazali interesovanje za kupovinu akcija "Telekoma Srbije”.
Predstavnici "Dojče telekoma” pokazali su interesovanje za tender za savjetnika za model prodaje metodom inicijalne javne ponude, ali i za eventualni drugi model prodaje akcija „Telekoma Srbije”, izjavio je za "Politiku” generalni direktor te kompanije Branko Radujko.
On je dodao je i to da je na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu sa još nekoliko kompanija iz oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija razgovarano o stanju na srpskom tržištu telekomunikacija.
Na pitanja o prodaji „Telekoma”, Radujko odgovara da većinski vlasnik, a to je u ovom slučaju država Srbija, mora da ponudi odgovor na to.
On je negirao da je u ranijim izjavama isticao kako bi država trebalo da zadrži većinsko vlasništvo u "Telekomu”.
"Da ne bude zabune, ne mogu da se zalažem za to. Šta god da država odluči, za mene kao generalnog direktora je obavezujuće. Menadžment 'Telekoma' se ponaša ozbiljno i ako akcionar nešto odluči, onda mi to poštujemo", rekao je generalni direktor "Telekoma".
On je naglasio da kada se neka firma prodaje, prodavac obično zadržava „neka specifična prava”.
"U Davosu smo imali priliku da uspostavimo veliki broj poslovnih kontakata i da razgovaramo o saradnji sa kompanijama iz ove oblasti. Sektor informaciono-komunikacionih tehnologija, što se tamo i videlo, ne spada među one koji su najugroženiji zbog svetske krize. I sa operaterima i sa proizvođačima pokušali smo da pronađemo tačke gdje bismo mogli da unapredimo našu saradnju i istovremeno da se oni pojave kao investitori na našem tržištu", rekao je Radujko.
On je naglasio i da se "Telekom" ozbiljno priprema za konkurenciju u oblasti fiksne telefonije. "Nije prvi put da u jednoj delatnosti 'Telekom' dobija konkurente. Pokazali smo da znamo uspješno da se nosimo s njima. Naše iskustvo i u zemlji i van nje je da je konkurentno tržište najpovoljnije za poslovanje jedne ovakve kompanije. Korisnici uvijek imaju mogućnost izbora, a i cene koje se formiraju na tržištu su objektivnije od onih koje se formiraju u kancelarijama".
(MONDO)