• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Plesačica: Bila sam kapetanova ljubavnica

Moldavska plesačica, koja je bila na komandnom mostu turističkog broda Kosta Konkordija u trenutku sudara, priznala da je bila - ljubavnica kapetana.

 Plesačica: Bila sam kapetanova ljubavnica Izvor: MONDO

Dominika Sermotan je takođe rekla pred sudom u Grosetu u Italiji da se ukrcala na brod kao putnica koja ne plaća kartu, i to nekoliko sati prije no što je luksuzni brod prišao opasno blizu ostrvu Giljo i sudario se sa grebenom.

"Kada ste nečija ljubavnica, niko vas ne pita za kartu", ispričala je ona, a zatim je svom prevodiocu kazala da se - šalila.

Mlada Moldavka je pred sudom pokušala da izbjegne da odgovori na pitanje da li je imala romantičnu vezu sa kapetanom Sketinom, i priznala je tek pošto joj je u izgled stavljena krivična prijava zbog izbjegavanja odgovora.

Sermotan je, kako navodi Frans pres (AFP), potvrdila da je bila u kabini Frančeska Sketina prije potonuća broda i izjavila: "Da, bila sam u vezi sa Sketinom, ali poslije brodoloma nisam ga više vidjela".

Njeno saslušanje je izazvalo negodovanje u sudnici, pošto je Sketino oženjen.

BBC piše da je Kemortan pred brodolom bila na večeri sa kapetanom, i da ju je on poslije pozvao da mu se pridruži na komandnom mostu, dok je on nadgledao blisko prilaženje ostrvu Giljo.

Italijanska štampa spekuliše da je kapetana možda dekoncentrisalo njeno prisustvo, ili da se možda čak pokazivao pred njom.

Kemortan je, kako navodi Asošiejted pres, ispričala da je u decembru 2011. godine, mjesec dana prije tragedije, tri sedmice radila na Kosti Konkordiji, i da je kapetana upoznala tada.

Nakon što je brod udario u greben, Sketino je svojoj ljubavnici, prema njenim riječima, poručio da se "spasava".

Ona je takođe ispričala sudu da je pomagala putnicima da napuste brod prije no što je i sama ušla u čamac za spasavanje.

Sketino se "proslavio" po tome što je bio u čamcu za spasavanje prije no što su svi putnici napustili brod. Njegov razgovor sa komandantom obalske straže, koji ga je terao da se vrati na svoj brod, dospio je u javnost poslije brodoloma, donjevši mu ozloglašenost.

U svjedočenju od prethodnog dana, jedan od starijih članova posade je rekao da je zamolio kapetana da priđe malo bliže ostrvu Giljo, zato što tamo živi njegova porodica.

Sketino je 6. januara pristao, ali je bio nezadovoljan učinkom, pa je naredio da se za sljedeći prolazak pored Gilja isplanira ruta koja će Kostu Konkordiju dovesti još bliže ostrvu.

Nedjelju dana kasnije, sljedeći tu novu rutu, brod je došao preblizu ostrvu i udario u greben.

Na Kosti Konkordiji je u trenutku nesreće bilo 3.206 putnika i 1.023 članova posade.

Kapetan je priznao krivicu za tragediju, ali njegovi advokati tvrde da je brod potonuo djelimično i zato što vodooptorna vrata na brodu nisu dihtovala.

Sketino je optužio svog kormilara, Indonežanina, da je doveo brod suviše blizu ostrvu i da je ignorisao upozorenja da uspori.

(Beta, Foto: Beta/AP, Giacomo Aprili)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE