Predsednički kandidati Tomislav Nikolić i Boris Tadić mnogo pažnje posvetili su imidžu i kod obojice su primetne pozitivne promene.
Modni stručnjaci, psiholozi, antropolozi i sociolozi složili se da su kandidati za predsednika Srbije u ovoj kampanji "primetno promenili imidž".
Psiholog Žarko Trebješanin ocenio je da su nastupi Tadića i Nikolića u skladu je sa njihovim porukama.
Analizirajući kampanje predsedničkih kandidata, Trebješanin je istakao da je "veći stepen usklađenosti" primetan kod Tadića, dok je Nikolić "malo nejasan, jer se poziva na Rusiju, a pojava mu sugeriše proevropsku orijentaciju".
Sociolog Vladimir Vuletić u nastupu Nikolića prepoznaje "model oca nacije", koji pokušava da ujedini narod. Tadićev nastup, prema njegovim rečima, predstavlja "vođu", odnosno "čoveka koji ima cilj, ali i snage, hrabrosti i sposobnosti da ga ostvari".
Vuletić je ocenio da je kod oba kandidata primetna razlika u odnosu na prethodni period.
Nikolić je ranije bio mrzovoljan, dok se u ovoj kampanji znatno česće smeje, primetio je Vuletić. S druge strane, Tadić je u ovoj kampanji nastupio sa mnogo više odlučnosti, objasnio je on i ocenio da je "dimenzija izgleda" bila naglašena u ovogodišnjoj predsedničkoj kampanji.
Etnolog i antropolog Danijela Velimirović kazala je da u nastupima dva predsednička kandidata "prepoznaje potpuno različite vizuelne kodove".
Ona je ocenila da se Tadić u toku političke karijere pojavljivao u različitim odevnim kombinacijama što sugeriše njegovo uvažavanje konteksta, sposobnost prilagođavanja, kretanje, modernost, dok kravate uzdržanog dezena, koje često praktikuje, simbolišu ozbiljnost, umerenost i poštovanje tradicije.
Velimirovićeva smatra da Nikolić uglavnom nosi odela klasičnog kroja i tamnih boja, koje vizuelno prikazuju krutost i konzervativnost njegovih političkih stavova.
Ona je primetila da je u ovoj izbornoj kampanji kandidat SRS pokušao da promeni svoj vizuelni identitet, ne samo skidanjem stranačkih bedževa, već i nošenjem odela svetlijih boja i kravata modernog dezena.
Sličnu ocenu predsedničkih kandidata dala je i modna kolumnistkinja magazina "Gloria" Jelena Maćić rekavši da su se oba kandidata "vizalno transformisala", ali da je izgled Tadića "daleko afirmativniji".
Maćićeva je kazala da Tadić "vizalno deluje kao političar" i dodala da će "ako Tadić pobedi, Srbija imati najlepšeg predsednika u Evropi".
Ona je za Nikolića rekla da šalje poruku da je "dobar čovek, otac, deda", ali je dodala da "biti porodičan čovek i vođa nacije, nije isto".