Dokumentarni film o medijskoj pozadini ubistva Zorana Đinđića gledalo milion ljudi, intervju sa Ružicom Đinđić pola miliona.
Film "Atentat na Đinđića - medijska pozadina" prosečno je u bilo kom minutu te emisije gledalo nešto više od milion ljudi, a intervju sa Ružicom Đinđić 517.000, pokazuje istraživanje gledanosti koje je spovela agencija AGB Nielsen Media Research.
Dokumentarni film Filipa Švarma i Radoslava Ćebića u koprodukciji "Vremena" i RTS emitovan je u sredu uveče na javnom servisu od 20.10 do 21.38, a intervju sa suprugom ubijenog premijera Ružicom Đinđić, koji je napravila Senka Vlatković, od 20.59 do 21.54 na TV B92.
Obe emisije emitovane su u sklopu obeležavanje pete godišnjice ubistva premijera Srbije Zorana Đinđića.
"Prosečna gledanost filma emitovanog na RTS u bilo kom minutu emisije bila je 14,3 odsto ukupne populacije, dok je intervju na B92 gledalo 7,3 odsto populacije", kazao je direktor AGB Darko Broćić agenciji Beta.
Prema njegovim rečima, to je dobar rejting i za RTS i za B92.
Film "Atentat na Đinđića" gledalo je ukupno 28 odsto svih ljudi koji su u tom vreme pratili televizijski program, a ukupno 35 odsto ili 2,5 miloina ljudi pogledalo je bar minut te emisije.
Intervju s Ružicom Đinđić gledalo je nešto više od 14 odsto svih gledalaca, a bar deo tog programa pratilo je 18,7 odsto ili nešto više od 1,3 miliona ljudi.
"Vidan je skok gledanosti intervjua poslednjih 16 minuta, nakon završetka filma na RTS", kazao je Broćić.
Najgledanije emisije u jučerašnjem televizijskom programu bile su "Dnevnik 2" i kviz "Slagalica" na RTS-u, na trećem mestu je Pinkova sapunica "Marina", film "Atentat" je na četvrtom mestu po gledanosti svih programa, dok je intervju sa Ružicom Đinđić na 16. mestu.
Zoran Đinđić ubijen je 12. marta 2003. godine u atentatu u dvorištu Vlade Srbije.
(Beta/www.mtsmondo.com)