Banjalučani sve češće koriste bilborde za lične oglase. Putem velikih oglasnih panoa ispisuju ljubavne poruke ili izvinjenja za preljubu.
Uglavnom se plaćaju svi troškovi oglašavanja, ali bilo je slučajeva veoma simpatičnih oglasa kada je oglašavanje urađeno besplatno, izjavio je vlasnik firme "Metromedija", u čijem je vlasništvu 50 odsto bilborda u gradu, Goran Ćorić.
Najnoviji "lični" bilbord postavljen je u ulici Trive Amelice i na njemu piše: "Princezo izvini. Volim te još uvijek..."
"Sve je počelo prije desetak godina kad je Moskva osvanula oblijepljena porukom "Ana volim te". Danas, pored komercijalnog standardnog oglasa, primamo poruke i ličnog sadržaja, jer su ljudi shvatili kakav efekat proizvodi ovakvo oglašavanje", rekao je Ćorić za "Glas Srpske" i naglasio da ovaj vid oglašavanja još nije potpuno zaživio u Banjaluci.
Ćorić kaže da je ovakav vid iskazivanja ljubavi jako pozitivna stvar, jer oni koji imaju hrabrosti da ljubav iskažu javno imaju veće šanse da im bude oprošteno ili da budu primijećeni.
Banjalučani različito gledaju na takvu vrstu oglasa.
"Po meni je to hrabrost, ali i kukavičluk. Ovaj koji se kaje je trebao ranije da razmišlja o svom potezu, pa ne bi preko bilborda morao da ispravlja greške. S druge strane, svaka mu čast na hrabrosti, ali i požrtvovanju, jer 500 maraka danas nije malo", kaže stanovnica ulice Trive Amelice, gdje je postavljen najnoviji lični bilbord.
(MONDO)