• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kampanja "Tako lijepa, a tako blizu" urodila plodom

Promotivna kampanja hrvatskog ministarstva turizma "Tako lijepa, a tako blizu“ urodila je plodom i privukla veći broj turista iz Srbije.

 Kampanja "Tako lijepa, a tako blizu" urodila plodom  Izvor: MONDO

Ministar turizma Damir Bajs je izjavio da je ovo godine na hrvatsko primorje stiglo 25 odsto više gostiju iz Srbije.

Očito da je naziv kampanje koji su u srpskoj javnosti preformulisali u "Tako lijepa, a tako skupa", ipak pozitivno djelovao.

Ministar je povodom turističke sezone najavio da će se od 21. do 23. oktobra u Bolu na Braču održati Dani hrvatskog turizma, gdje će se dodijeliti nagrade turističkim firmama i pojedinacima, prenosi "Večernji list."

“Ova manifestacija omogućava da se svi ljudi iz turističke branše nađu na jednom mjestu nakon okončane sezone i razmijene svoja iskustva u pripremi za iduću - ocijenio je ministar Bajs, dodajući kako će manifestacija na dva dana ugostiti i predsjednicu Vlade Jadranku Kosor.

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE