• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kain kopira Đinđića, Bandić Regana

Hrvatski predsjednički kandidati u kampanji se nisu iskazali originalnim reklamama, piše "Jutarnji list".

 Kain kopira Đinđića, Bandić Regana  Izvor: MONDO

Neke ideje bile su zanimljive u začetku, ali se od njih odustalo u posljednjem trenutku.

Tako je kandidat Damir Kajin razmišljao da mu izborni slogan bude "J.... i pošten". Od toga je na kraju ostalo samo "Pošten", što je slogan iz kampanje Zorana Đinđića. Nema sumnje da bi s prvom varijantom žestoki Kajin izazvao mnogo više interesa, kometariše "Jutarnji".

Kajin se potom odlučio i za "Svi za mnom", ma kuda to vodilo. Ivo Josipović odlučio se samo za "PravDA". Neke je to podsjetilo na naslov knjige Petera Handkea “Pravda za Srbiju” , a neke je inspirisalo da na isti način ispišu "DosaDa".

U kampanji i plakatima Milana Bandića jedni prepoznaju američke predsjedničke kampanje, naročito one između Buša i Regana, a druge je uveselila reklama za Festival novog cirkusa u Zagrebu na kome klovn nudi jabuku za svakog građanina, jer tokom kampanje Bandić dijeli jabuke i lopte.

Nadan Vidošević je prije svoje podmlađene slike koja je nedavno osvanula na bilbordima, čuvao mjesto sa natpisom "Treći hrvatski predsjednik", ali nekog nije mrzilo da preko toga nalijepi trake u obliku zatvorskih rešetki.

Josip Jurčević želi biti "Hrvatski predsjednik: kad, ako ne sad" i moli Bandića da mu ne pravi konkurenciju svojim, kako kaže, ukradenim sloganom "Hrvatski predsjednik: sad ili nikad".

Dragan Primorac tvrdi da je "Jedini kandidat kog niko ne drži u šaci", ali mnogi se pitaju koliki mu je budžet za kampanju, s obzirom na to da brojem TV reklama skoro "tuče" Bandića. Možda će ga u šaci držati oni koji su finansirali reklame?

Andrija Hebrang se zalaže za "Evropu i ponosnu Hrvatsku", a Vesna Pusić zna da s njom na čelu "Hrvatska zna i može".

Svih 12 kandidata nešto je smislilo uz pomoć PR agencija, ali poruke naročito ne motivišu.

Nema negativne kampanje poput one kojom je HDZ u Velikoj Gorici na lokalnim izborima napao Tonina Piculu i izazvao reakcije. Uostalom, ko se sjeća slogana s prošlih izbora?

Jadranka Kosor nudila je "Ljude ispred politike", ali ostalo je upamćeno "Kažu biće predsjednica". Bilo je komično tada, a sada je ipak predsjednica, doduše Vlade i HDZ-a, a ne države.

Očigledno je da kandidati nisu imali timove s nekim inventivnim i novim rješenjima. Dosta se kopiralo i ponavljalo već viđeno. Možda u drugoj fazi kampanje ipak ponude i nešto zanimljivije, piše "Jutarnji list".

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE