• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekspanzija online kupovine u BiH: Šta se najčešće naručuje?

 Željko Svitlica
Autor Željko Svitlica

Broj onih koji kupuju putem interneta u BiH porastao je za polovinu u odnosu na 2020. godinu i danas iznosi 86 posto, pokazalo je specijalizovano istraživanje.

 Onlajn trgovina i manipulacija potrošačima. Izvor: Shutterstock

Najnovije regionalno istraživanje koje je sprovela kompanija Visa navodi da su odjeća i obuća najčešće kupljeni artikli na internetuRastuća popularnost kupovine putem interneta rezultat je želje potrošača da uštede vrijeme, povećaju sigurnost i udobnost.

Među anketiranima je 86 odsto onih koji su potvrdili da kupuju online, dok je prije samo četiri godine iznosio 56 posto, što ukazuje na značajan rast i digitalizaciju potrošnje.

"Ovo povećanje dodatno je podstaknuto željom za besplatnom dostavom i pristupom većem izboru proizvoda, što utiče na ubrzani razvoj digitalne ekonomije u Bosni i Hercegovini, ali i drugim zemljama regiona", pokazalo je istraživanje "Visa Pulse".

Promjene u navikama potrošača postale su evidentne kada je riječ o učestalosti kupovine putem interneta. Trećina ispitanika kupuje preko interneta nekoliko puta mjesečno (31 posto), veći postotak potrošača to čini više puta godišnje (38 posto), dok njih 8 posto kupuje online nekoliko puta sedmično.

S druge strane, 13 posto učesnika ankete kaže da nikada prije nisu izvršili kupovinu na klik, a 10 posto njih ima ovakva iskustva jednom godišnje ili manje.

Anketa

Da li kupujete online?

  • Da

    75% (9)

  • Ponekad

    25% (3)

  • Ne

    0% (0)

Da li kupujete online?

Rezultati

(MONDO)

Povezano

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE