Broj onih koji kupuju putem interneta u BiH porastao je za polovinu u odnosu na 2020. godinu i danas iznosi 86 posto, pokazalo je specijalizovano istraživanje.
Najnovije regionalno istraživanje koje je sprovela kompanija Visa navodi da su odjeća i obuća najčešće kupljeni artikli na internetu. Rastuća popularnost kupovine putem interneta rezultat je želje potrošača da uštede vrijeme, povećaju sigurnost i udobnost.
Među anketiranima je 86 odsto onih koji su potvrdili da kupuju online, dok je prije samo četiri godine iznosio 56 posto, što ukazuje na značajan rast i digitalizaciju potrošnje.
"Ovo povećanje dodatno je podstaknuto željom za besplatnom dostavom i pristupom većem izboru proizvoda, što utiče na ubrzani razvoj digitalne ekonomije u Bosni i Hercegovini, ali i drugim zemljama regiona", pokazalo je istraživanje "Visa Pulse".
Promjene u navikama potrošača postale su evidentne kada je riječ o učestalosti kupovine putem interneta. Trećina ispitanika kupuje preko interneta nekoliko puta mjesečno (31 posto), veći postotak potrošača to čini više puta godišnje (38 posto), dok njih 8 posto kupuje online nekoliko puta sedmično.
S druge strane, 13 posto učesnika ankete kaže da nikada prije nisu izvršili kupovinu na klik, a 10 posto njih ima ovakva iskustva jednom godišnje ili manje.
Anketa
Da li kupujete online?
-
Da
75% (9)
-
Ponekad
25% (3)
-
Ne
0% (0)
(MONDO)