• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Centroproizvod će praviti i Nestle proizvode

Multinacionalka, zaključenjem preuzimanje djela Centroproizvoda, namjerava da proširi asortiman proizvoda uvođenjem i internacionalnih marki.

 Centroproizvod će praviti i Nestle proizvode Izvor: MONDO

Kompanija Nestle zvanično je zaključila preuzimanje djela poslovanja Centroproizvoda, vodećeg proizvođača hrane u Srbiji – saopšteno je iz ove najveće prehrambene kompanije u svijetu.

Preuzimanje obuhvata Centroproizvodov asortiman za kulinarstvo (začini i arome, dodaci jelu, supe i prelivi), konditorske proizvode (namazi i čokoladne table) i napitke (napici od čokolade i čajevi).

Predsjednik Upravnog odbora Nestle Adriatika Marko Travalja rekao je da Nestle planira da Centroproizvod, koji se nalazi u beogradskom naselju Surčin, nastavi sa proizvodnjom svih robnih marki koje uživaju veliko povjerenje potrošača, ali će razmotriti i mogućnost lokalne proizvodnje nekih od Nestleovih robnih marki, koje se trenutno uvoze.

Postojeći portfolio Nestle proizvoda u Srbiji, koji obuhvata vodeće globalne robne marke kao što su "neskafe", "tomi", "magi", "neskvik", "kitket" i "nestle sladoledi", postaće bogatiji za čuvenu robnu marku - "začin C", kao i ostale robne marke iz Centroproizvodovog asortimana.

U saopštenju se navodi da će ovo preuzimanje unaprijediti Nestleov potencijal za rast i to kombinovanjem jake robne marke Centroproizvoda i lokalne proizvodnje sa Nestleovim kapacitetima za inovaciju i stalna unapređenja.

"Preuzimanjem djela poslovanja Centroproizvoda, Nestle dodatno ojačava svoju bitnu regionalnu poziciju", navodi kompanija Nestle, dodajući da joj je cilj da održi dobru reputaciju koju je Centroproizvod gradio godinama.

Generalni direktor Centroproizvoda Nemanja Popov rekao je da lidersku poziciju koju je Centroproizvod stvorio tokom nekoliko decenija poslovanja, kako u Srbiji, tako i u regionu, potvrđuje i ovo preuzimanje od strane Nestlea.

"Što se tiče robne marke "C", potrošači će i dalje moći da uživaju u omiljenim proizvodima i njihovom jedinstvenom okusu i kvaliteti, ali i novinama koje će Nestle donijeti", istakao je Popov.

Nestle je najveća prehrambena kompanija na svijetu, posluje u 130 zemalja, posjeduje 443 fabrike širom svijeta i ima 281.000 zaposlenih.

Nestle je u 2010. godini ostvario prodaju u vrijednosti od 105 milijardi dolara i profit od 32,7 milijarde dolara.

U Adriatik regionu korporacija je prisutna od 2003. godine, ima oko 550 zaposlenih i upravlja fabrikom sladoleda u Staroj Pazovi, u Srbiji.

(Srna)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE