U Kragujevcu i kod Torina stali pogoni jer nisu stigli dijelovi iz Italije. Iz FAS kažu da nastavljaju sa radom večeras.
Fijat je počeo da ima ozbiljne probleme sa pojedinim dobavljačima dijelova.
U dvije fabrike Fijat automobila i sestrinskoj grupi Fijat industrijal (traktori i kamioni) proizvodnja je morala da stane zbog nedostaka plastičnih dijelova za enterijer koje pravi, takođe italijanski, proizvođač Selmat.
Proizvodnja automobila je stala u Kragujevcu, gdje se za svjetsko tržište pravi model "500L" i u Gruljasku kod Torina, gdje Maserati pravi "kvatroporte sedan".
Probleme su osjetili i u industrijskom dijelu konglomerata, u pogonima kod Madrida gdje Iveko pravi kamione "stralis" i "traker".
Iz kragujevačke fabrike, koja inače radi punom parom da bi mogla da poštuje velike naružbe zbog otvaranja tržišta u SAD, stigla je vijest da se proizvodnja nastavlja večeras.
Fijat je kašnjenje u dostavljanju dijelova označio kao ozbiljan problem koji izaziva štetu toj kompaniji, javljaju svjetske ekonomske agencije.
Obe grupacije morale su da uspore ili zaustave proizvodnju i u nekoliko ranijih navrata ove godine zbog istog dobavljača.
(MONDO, foto: Beta/Ministarstvo finansija i privrede/DS)