Banjalučka pivara je u 2013. godini ostvarila 37 miliona KM neto prihod od prodaje i neto dobit od 205 hiljada KM.
Povećanjem prodaje za 12 odsto na 407 000 hektolitara piva i rastom neto prihoda od prodaje za 14 odsto u odnosu na 2013. godinu potvrđen je liderski status Banjalučke pivare među domaćim pivarama u Bosni i Hercegovini.
"Velikim trudom i zalaganjem svih zaposlenih radnika u Banjalučkoj pivari, zahvaljujući ogromnoj posvećenosti kompaniji, uspjeli smo da dostignemo dugoročni cilj, postavljen prije tri godine - prelazak praga prodaje piva od 400 000 hektolitara, na šta smo vrlo ponosni. Ovaj uspjeh Banjalučke pivare dijelimo s vjernim potrošačima, koji prepoznaju trud našeg tima i kvalitet piva, kao i sa svim kupcima, dobavljačima i akcionarima jedine domaće pivare u Republici Srpskoj“ rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.
Banjalučka pivara je uspjela i da smanji ukupno kreditno zaduženje kompanije na 22 miliona KM, a u 2013. godini otplaćeno je 9 miliona KM zaduženja. Prioritet Pivare i u naredne tri godine ostaje smanjenje zaduženosti, te nove investicije. Bilans stanja kompanije je u kombinaciji s povećanom profitabilnošću, značajno osnažen i dokapitalizacijom koju je Banjalučka pivara provela uspješnom emisijom 16,6 miliona novih akcija postojećim akcionarima s ciljem obezbjeđenja novca za nove investicije.
Banjalučka pivara će tokom 2014. godine nastaviti s velikim ulaganjima, efikasnijim upravljanjem potrošnjom energije i modernizacijom proizvodnje, te uvođenjem novih proizvoda, pažljivo osluškujući potrebe i želje potrošača. Uprava Banjalučke pivare je prepoznala stalno investiranje i konstantno poboljšanje organizacije rada i proizvodnog procesa kao najefikasniji način za opstanak i rast na tržištu, koje dijeli s velikim multinacionalnim kompanijama, čiji su resursi neuporedivo veći u odnosu na jedinu domaću pivaru u Republici Srpskoj.
(MONDO)