• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uspješna poslovna godina Banjalučke pivare

Banjalučka pivara je u 2013. godini ostvarila 37 miliona KM neto prihod od prodaje i neto dobit od 205 hiljada KM.

Povećanjem prodaje za 12 odsto na 407 000 hektolitara piva i rastom neto prihoda od prodaje za 14 odsto u odnosu na 2013. godinu potvrđen je liderski status Banjalučke pivare među domaćim pivarama u Bosni i Hercegovini.

"Velikim trudom i zalaganjem svih zaposlenih radnika u Banjalučkoj pivari, zahvaljujući ogromnoj posvećenosti kompaniji, uspjeli smo da dostignemo dugoročni cilj, postavljen prije tri godine - prelazak praga prodaje piva od 400 000 hektolitara, na šta smo vrlo ponosni. Ovaj uspjeh Banjalučke pivare dijelimo s vjernim potrošačima, koji prepoznaju trud našeg tima i kvalitet piva, kao i sa svim kupcima, dobavljačima i akcionarima jedine domaće pivare u Republici Srpskoj“ rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.

Banjalučka pivara je uspjela i da smanji ukupno kreditno zaduženje kompanije na 22 miliona KM, a u 2013. godini otplaćeno je 9 miliona KM zaduženja. Prioritet Pivare i u naredne tri godine ostaje smanjenje zaduženosti, te nove investicije. Bilans stanja kompanije je u kombinaciji s povećanom profitabilnošću, značajno osnažen i dokapitalizacijom koju je Banjalučka pivara provela uspješnom emisijom 16,6 miliona novih akcija postojećim akcionarima s ciljem obezbjeđenja novca za nove investicije.

Banjalučka pivara će tokom 2014. godine nastaviti s velikim ulaganjima, efikasnijim upravljanjem potrošnjom energije i modernizacijom proizvodnje, te uvođenjem novih proizvoda, pažljivo osluškujući potrebe i želje potrošača. Uprava Banjalučke pivare je prepoznala stalno investiranje i konstantno poboljšanje organizacije rada i proizvodnog procesa kao najefikasniji način za opstanak i rast na tržištu, koje dijeli s velikim multinacionalnim kompanijama, čiji su resursi neuporedivo veći u odnosu na jedinu domaću pivaru u Republici Srpskoj.

(MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE