• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Konkurs za izvođače radova na Pančevačkom mostu

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograd objavila je konkurs za izvođača radova na prvoj fazi sanacije Pančevačkog mosta.

 Konkurs za izvođače radova na Pančevačkom mostu Izvor: MONDO

Radovi koja će trajati dve godine, a radovi na drumsko-železničkom mostu preko Dunava biće izvršeni na čeličnoj rešetkastoj konstrukciji mosta ispod kolovozne ploče i železničke konstrukcije na levoj obali Dunava.

Rok za podnošenje ponuda je 45 dana počev od 7. marta kada je konkurs objavljen u "Službenom glasniku Republike Srbije", a otvaranje ponuda obaviće komisija po isteku roka za podnošenje ponuda.

Obnova Pančevačkog mosta, najavljivana i odlagana nekoliko puta u toku prošle godine, trebalo bi konačno da počne u aprilu. Direkcija za građevinsko zemljište preuzela je od Saobraćajnog instituta CIP projektnu dokumentaciju tako da su se stvorili uslovi za raspisivanje konkursa za izvođača radova.

Preuređenje "Pančevca" biće finansirano iz gradske i republičke kase. Sanacija mosta će iz Nacionalnog investicionog plana i budžeta Republike Srbije biti finansirana sa 1,6 milijardi dinara, iz budžeta grada sa 1,2 milijarde dinara, opština Pančevo će učestvovati u ovom poslu sa 200 miliona dinara, dok će Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda učestvovati u obnovi sa 600 miliona dinara.

Za vreme obnove most neće biti zatvoren za saobraćaj, već će deo železničke pruge biti popločan kako bi tuda saobraćala putnička vozila i GSP, dok će biti promenjen režim saobraćaja za „teretnjake".

Gradske vlasti ranije su poručile da opravka Pančevačkog mosta neće izazvati veće gužve u okolnim ulicama.

Pančevački most, koji ima veliki značaj ne samo za Beograd već i za ceo južni Banat, dnevno prelazi od 120 do 150 hiljada vozila. Njegova prva verzija sagrađena je 1935. godine, kada ga je svečano otvorio knez namesnik Pavle Karađorđević, a nije ozbiljnije popravljan od 1965. godine.

Ukupna dužina mosta je 1.135 metara, računajući i stubove na početku i kraju mosta, a sa betonskim vijaduktom i inundacionim mostom 1.526 metara. Visina glavnih nosača je 18 metara. Most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj, a predviđen je i za dvosmerni železnički saobraćaj. Trenutno na mostu postoji samo jedan železnički kolosek.

(Tanjug/www.mtsmondo.com)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE