• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Počela akcija "Naše je bolje"

U nekoliko trgovačkih centara širom Srpske počela je promocija domaćih proizvoda pod motom "Naše je bolje" u organizaciji Privredne komore RS.

 Počela akcija "Naše je bolje" Izvor: MONDO

U vrijeme kampanje proizvodi široke potrošnje iz RS biće posebno označeni kako bi ih kupac prepoznao, i gledajući cijenu i kvalitet, kupovao, a time i podržavao domaću privredu.

Izvršni direktor Privredne komore RS Dragica Ristić rekla je da je cilj ovih promotivnih aktivnosti da se u naredna tri dana skrene pažnja potrošača na sve što je proizvedeno u RS, a naročito kada je u pitanju roba široke potrošnje.

"U ovo vrijeme praznika, kada kupujemo za kuću i za poklone vrijeme je i da odlučimo hoćemo li podržati domaću privredu kupovinom naših proizvoda, uložiti u fondove, sačuvati radna mjesta i stvoriti uslove za razvoj", rekla je Ristićeva novinarima u Banjaluci.

Kampanju promocije domaćih proizvoda pozdravila je i ministar za ekonomske odnose i regionalnu saradnju Jasna Brkić, ističući da su Vlada i Privredna komora RS na istom zadatku kada je riječ o promociji domaćih proizvoda.

"Ovakva kampanja ukazuje na to da su domaći proizvodi prisutni na policama i da su jednako kvalitetni, ako ne i kvalitetniji od onih koje uvozimo", rekla je Brkićeva i dodala da će Vlada RS aktivnostima koje su predviđene Strategijom podsticaja izvoza pomoći domaćim proizvođačima da povećaju obim izvoza.

Pomoćnik ministra trgovine i turizma Dušanka Tegeltija naglasila je da je i strategijom razvoja trgovine, koju je usvojila Vlada RS, predviđen niz aktivnosti na promociji i unapređenju domaćih proizvoda i proizvodnje.

Predsjednik Pokreta potrošača RS Dragutin Bošković istakao je da je trgovina u RS prepuštena stranim trgovačkim kućama, ali da pri tom domaći proizvodi nisu dovoljno zaštićeni u smislu obaveznog plasmana.

Direktor "Merkatora MBL" za RS Damjan Davidović istakao je da je prema određenim analizama prodaja domaćih proizvoda procentualno veća nego što je njena prisutnost na policama.

"Što se tiče prodaje najmanje je 50 odsto izlaznost u odnosu na uvoznu robu, a osim podrške kampanji `Naše je bolje` strategija `Merkatora` je podrška domaćim proizvodima na svim tržištima u smislu da nema nikakvih posebnih barijera prilikom ulaza domaćih proizvođača u prodajne objekte", istakao je Davidović.

Promocija domaćih proizvoda pod motom "Naše je bolje" u četvrtak je počela u tržnim centrima "Merkator", "Orion" i hipermartketu "Tempo" u Banjaluci, u "Maksi" marketima u Bijeljini i Doboju, "Marketu 99 plus" u Trebinju i Tržnom centru "Bartula" u Istočnom Sarajevu.

Početku promocije u marketima u Banjaluci prisustvovali su predstavnici Privredne komore RS, ministarstava trgovine i turizma, te za ekonomske odnose i regionalnu saradnju, Banjalučke berze, udruženja potrošača, te privrednici.

(Srna)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE