Pokušaj politiziranja projekta korodora “Pet Ce” je avantura sa neslućenim posljedicama, izjavio minister saobraćaja BiH Rudo Vidović
Ministar saobraćaja i komunikacija BiH Rudo Vidović ocijenio je da neangažovanje odobrenih milijardu KM investicija za autoput na koridoru Pet ce, kojim bi se u finansijskoj krizi zaposlilo nekoliko hiljada radnika, politički je dilentatizam i avantura sa neslućenim posljedicama.
"Autoput na koridoru Pet ce je u posljednje vrijeme najveći i najvažniji investicijski poduhvat u BiH i svaki pokušaj bilo kakvog politikantstva koji će uticati na dinamiku i realizaciju tog projekta može se ovako okarakterisati", rekao je Vidović.
On je istakao da je koridor Pet ce veoma važan, ne samo za BiH, već i za dio Evrope koji povezuje Baltik i Jadran, te dodao da je sramota da premijeri Mađarske i Hrvatske nude pomoć, jer u BiH nema dogovora.
"Na nama je odgovornost da otklonimo sve poteškoće unutar BiH. Kada smo predstavili Studiju izvodljivosti za ucrtanu trasu, Evropska komisija je pomogla da se zadužimo kod Evropske razvojne banke i Evropske investicione banke za pola milijarde evra", rekao je Vidović u subotu naveče za Federalnu televiziju.
On je naveo da su "pojedini ljudi" iz političkih stranaka pitanje određenih poteškoća u utvrđivanju trase počeli politizovati i kroz politikantstvo uticati na proces koji nadležne institucije u Vladi Federacije BiH i Savjetu ministara BiH trebaju uraditi.
"Svi mi koji vodimo ovaj proces ne smijemo ni pomisliti koje posljedice to može izazvati. Posljednjih mjeseci utrošeno je dosta vremena na angažovanju eksperata koji razmatraju sporna pitanja", naveo je Vidović.
On je izrazio očekivanje da će na sastancima eksperata Vlade Federacije BiH i Savjeta ministara BiH, koji će biti održani naredne sedmice, biti potvrđeno da za politikantstvo u slučaju koridora Pet Ce nema mjesta.
"Savjet ministara BiH je formirao odbor za praćenje projekta na koridoru Pet Ce koji čine državni i federalni ministri finansija i trezora, te saobraćaja i komunikacija, kao i svi oni koji odlučuju i koji su bili supotpisnici kreditnih aranžmana za realizaciju autoputa kroz BiH", podsjetio je Vidović.
On je potvrdio da je u toku završetak tehničko-projektne dokumentacije, što je u nadležnosti Ministarstva za saobraćaj i komunikacije BiH, dok entitetska ministarstva zajedno sa kantonalnim i opštinskim administracijama, daju saglasnost na prostorni plan uređenja.
(Srna)