Aviokompanija "Singapur erlajns" zabranila je osoblju da na Facebooku ili putem neke druge mreže na internetu razgovara o poslu.
Kompanija, za koju putnici kažu da je jedna od najboljih na svijetu, donijela je ovu odluku nakon što je otkrila da je više zaposlenih prekršilo interna pravila.
Dnevnik "Strejrs tajms" navodi da je više članova letačkog personala dobilo pisma upozorenja, nakon što su putem društvene mreže pisali neučtive komentare o putnicima, o spisku dužnosti, svojim šefovima ili o kolegama.
"Naši zaposleni mogu da imaju otvorene naloge na "Facebooku" i "Twitteru" ali naše specifično pravilo je da ne mogu da komentarišu ništa vezano za posao niti o klijentima kako bi zaštitili privatni život zaposlenih i klijenata", izjavio je za AFP portparol kompanije.
Sindikat zaposlenih u "Singapur erlajnsu" objavio je na sajtu obavještenje u kojem članovima nalaže da izbjegnu da postavljaju komentare o svom radu u okviru kompanije, "jer se nikad ne zna ko vreba i ko su istinski prijatelji".
(Srna)