Policija u Gradišci uhapsila je Edina Kahrića (34) koji je izazvao dramu u prijemnom odjeljenju Opšte bolnice mašući gasnim pištoljem u namjeri da se obračuna sa jednim ljekarom.
Kahrić je u ponedjeljak oko 18.40 časova ušao pijan u bolnicu tražeći ljekara, koji u to vrijeme nije bio na poslu, kako bi se obračunao s njim zbog navodno loše medicinske usluge, piše "Glas Srpske".
Panika je nastala kada je Kahrić pred pacijentima u prizemlju prijemnog odjeljenja vičući i kovitlajući pištoljem prijetio medicinarima.
U bolnici kažu da je Kahrić njihov pacijent i tvrde da nije bilo nikakvih nesporazuma koji bi bile uzrok takve njegovu reakcije.
"Znamo ga kao stalnog pacijenta. Dolazio je nešto zbog srca, a kasnije zbog glavobolje. Nije bio teško bolestan tako da je bijes koji je iskalio na nas radnike najvjerovatnije izazvan zbog alkohola", kazali su u Opštoj bolnici.
Policija je odmah nakon dojave stigla u bolnicu, a Kahrić je uhapšen u bolničkom krugu gdje je pronađen i gasni pištolj.
"Izvršena je kriminalistička obrada i u toku je dokumentovanje krivičnog djela ugrožavanje bezbjednosti", rekli su u Centru javne bezbjednosti Banjaluka.
Alkotestiranjem je utvrđeno da je Kahrić imao jedan promil alkohola u krvi.
Direktor Opšte bolnice Gradiška Vlado Marjanović kazao je da su radnici ove ustanove zgroženi zbog incidenta.
"Pacijent je potpuno bespotrebno izazvao incident i paniku u medicinskom centru. Bio je pijan, a ljudi u takvom stanju naprave svakakvu glupost i svašta sebi dozvole", istakao je Marjanović.
Predsjednik Sindikata zdravstva i socijalne zaštite RS Milenko Granulić kaže da napadi na medicinsko osoblje nisu rijetkost.
"I prethodnih godina bilo je napada na ljekare u zdravstvenim ustanovama u RS. Incident u Gradišci je posebno zabrinuo zdravstvene radnike, jer ova bolnica nema obezbjeđenje", rekao je Granulić i dodao da bolnicu obezbjeđuje iznajmljeno obezbjeđenje i da su menadžment ustanove i osnivač napravili propust.
U Fondu zdravstvenog osiguranja ističu da u cilju kontrole zdravstvenih ustanova redovno anketiraju osiguranike.
"Pacijenti su u visokom procentu zadovoljni radom ljekara. Zaštitnicima prava osiguranika godišnje se obrati više od 8.000 osiguranika uglavnom da bi se informisali o svojim pravima. Prigovori osiguranika odnose se uglavnom na to da im nije izdata uputnica za neku uslugu, da im je pogrešno naplaćena usluga i da dugo čekaju na pojedine preglede", dodali su u Fondu.