• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Završen drugi Jelen Business Case Challenge

Autor mondo.ba

Finalni „Jelen Business Case Challenge“ održan je u petak, 6. novembra u banjalučkom Domu omladine, u organizaciji kompanije Molson Coors i brenda Jelen pivo.

Drugu godinu zaredom realizovan je ovaj društveno odgovorni projekat, koji je studentima omogućio da predstave ideje na zadate teme, a obezbijeđene su i vrijedne novčane nagrade za najbolje.

U finalu je učestvovalo 10 timova koji su imali po 10 minuta da žiriju prezentuju svoja rješenja. Među finalistima su se našli studenti različitih fakulteta koji su žiriju maksimalno otežali posao. Specijalno priznanje za najbolje rješenje na temu “Jelen i društveno odgovorno poslovanje” osvojio je tim “Gladiators” sa projektom motivisanja studenata na ispravno odlaganje otpada, “Naš kutak”, a koji će Jelen nastojati da pretvori u stvarnost naredne godine.

“Izuzetno smo zadovoljni rješenjima koje smo vidjeli i čuli u finalu drugog Jelen Business Case Challenge projekta. Trud, entuzijazam i kreativnost mladih ljudi je nešto što izuzetno cijenimo. Njihov glas i ideje zaslužuju priliku da budu saslušani, a one najbolje ćemo i implementirati u našem budućem radu. Čestitam pobjedničkim timovima koji su nas osvojili svojim rješenjima i prezentacijom.

Ove godine smo se više orijentisali na teme o zaštiti životne sredine i dobili smo niz zanimljivih prijedloga. Želim da naglasim da ćemo uložiti sve svoje napore da najbolje rješenje na tu temu ugleda svjetlost dana kako bismo lokalnoj zajednici a posebno studentima poklonili prostor od kojeg će imati koristi i buduće generacije”,  istakao je Vladimir Rosić, trade marketing manager Molson Coorsa.

Pored podrške realizaciji najboljeg projekta na temu zaštite životne sredine, organizatori su studentima pružili priliku da maksimalno iskažu kreativnost i na drugoj temi "Jelen promotivne aktivnosti u prodajnim kanalima".

Pobjednički tim „42“ je svojim promotivnim idejama oduševio žiri. Milan Tubić, član pobjedničkog tima “42”, je nakon proglašenja rekao da im je čast što su imali priliku da prezentuju svoje ideje.

„Drago nam je što smo u ovako teškoj konkurenciji osvojili prvo mjesto. Pobjeda nam mnogo znači, ne samo zbog finansijske nagrade već i zbog činjenice da su naše ideje prepoznate od strane stručnjaka. Zahvalio bih se organizatorima, kompaniji Molson Coors i Jelen pivu, na organizaciji ovog konkursa jer nemamo puno prilika da pokažemo šta znamo i možemo”, dodao je on.

Proglašenjem pobjednika završen je drugi „Jelen Business Case Challenge“, a organizatori su zakazali novo druženje za narednu godinu kao i novu priliku za studente da prezentuju društveno-korisne ideje i usvojena znanja i za to dobiju priznanje i podršku.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE