Nakon Soluna, Praga, Sarajeva i Ljubljane, karavan Turističke organizacije Beograd stigao je u Banjaluku, kako bi posjetiocima iz Republike Srpske predstavio ovosezonsku turističku ponudu glavnog grada Srbije.
Promocija i prezentacija Beograda je upriličena u hotelu Palas, u petak 20. oktobra 2017. godine, a svi prisutni na konferenciji za medije su bili u prilici da se upoznaju sa brojnim turističkim sadržajima najvećeg grada regije.
“Prošle godine smo najavili Džez festival, predstavili folklor i gastronomsku ponudu Beograda, a ovaj put dašak glavnog grada Srbije na banjalučke ulice donosi Baletsko društvo “Lujo Davičo” i to beogradskim pjesmama i igrama”, izjavila je portparol Turističke organizacije Beograda Vesna Nađ, ističući da su kvalitne zabavne, kulturne i sportske manifestacije glavni magnet za dolazak u Beograd.
Promovitne aktivnosti koje Turistička organizacija Beograda sprovodi u Banjaluci imaju za cilj podizanje vidljivosti i atraktivnosti glavnog grada Srbije na evropskoj mapi turističkih destinacija.
“Građanima Republike Srpske, Srbija i Beograd predstavljaju omiljenju turističku destinaciju i oni dobro poznaju potencijale susjedne zemlje i njenog glavnog grada”, rekao je generalni konzul Republike Srbije u Banjaluci Vladimir Nikolić, napominjući da su mladi iz Republike Srpske najbolji promoteri turističkih potencijala Beograda.
Kampanja “#GoBelgrade” ujedno je i nastavak dugogodišnje saradnje sa Turističkom organizacijom Republike Srpske, u okviru koje su realizovane brojne zajedničke aktivnosti.
“Po broju dolazaka i noćenja u Republici Srpskoj prednjače upravo gosti iz Srbije. Oni vole da dolaze na rafting, koriste izvore ljekovitih voda i banjska lječilišta, te da posjećuju i ostale turističke destinacije. Najveći broj turista dolazi u okviru velikih balkanskih tura, upravo iz Beograda”, rekla je direktor Turističke organizacije Republike Srpske Nada Jovanović.
Prošlogodišnja turneja brendiranim autobusom i karavan “#Go Belgrade” donijela je nevjerovatan porast broja stranih turista u srpskoj prijestonici. Nakon Banjaluke, ovogodišnji karavan će se uputiti u Podgoricu, Sofiju i Atinu, gdje će najpopularnija destinacija regiona biti predstavljena još većem broju turista.