Republika Srpska u punom je sjaju zablistala na ovogodišnjem Sajmu turizma u Berlinu.
Spot "Za ljepšu Srpsku" osvojio je drugu nagradu "Zlatna kapija grada 2009" na Osmom internacionalnom filmskom festivalu turizma, koji se održava u okviru Berlinskog sajma turizma.
Vera Sajić, šef Biroa za odnose s javnošću Vlade Republike Srpske, rekla je za banjalučke medije da ova nagrada, koju neslužbeno zovu i turističkim Oskarom, dobija na težini ako se zna da je osvojena u konkurenciji 94 spota iz 34 zemlje.
"S ponosom moram naglasiti da je ovim drugim mjestom nagrađen trud svih nas iz Biroa za informisanje koji smo radili na ovom spotu u produkciji Vlade RS. A da smo na najbolji mogući način predstavili svoju zemlju, govori i još jedno priznanje - druga nagrada za publikaciju "Republika Srpska", koju je takođe pripremio Biro", istakla je Sajićeva.
Prema njenim riječima, publikacija je, u stvari, najjednostavniji i najkraći pregled svih prirodnih, privrednih, kulturno-istorijskih i drugih potencijala Republike Srpske, urađen na srpskom i engleskom jeziku, obogaćen kvalitetnim fotografijama i nizom korisnih podataka.
"Oni koji odlučuju o tome prepoznali su kvalitet te publikacije i nagradili nas drugom nagradom, što je, opet moram reći, izuzetan uspjeh za Republiku Srpsku. I ne samo to. Republika Srpska jedina je učesnica Berlinskog sajma turizma koja se okitila s dvije izuzetno važne nagrade", dodala je Sajićeva.
Ona je napomenula da je uspjeh Srpske na Sajmu turizma u Berlinu još veći ako se zna da RS vrlo malo ulaže u razvoj turizma, te da su i ovaj spot i publikaciju radili ljudi izvan te branše.
Berlinski sajam turizma je najznačajniji sajam turizma u svijetu i na njemu se ove godine predstavilo 160 država svijeta.
(MONDO)