• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Koliko stranke troše za predizborni marketing?

Političke partije u BiH do sada su za predizborne oglase potrošile 700.000 KM, a procjenjuje se da će za bilborde biti potrošeno dva miliona KM.

 Koliko stranke troše za predizborni marketing? Izvor: MONDO

Prema analizama dosadašnjeg toka kampanje koju je proveo Transparensi internešnel BiH, rezultati analize prve dvije sedmice izborne kampanje pokazali su da je Savez nezavisnih socijaldemokrata za ove namjene potrošio 180.000 KM, Stranka za BiH 165.000 KM, Savez za bolju budućnost BiH 140.000 KM, a Socijaldemokratska partija BiH 120.000 KM, saopšteno je iz TI BiH.

Ova nevladina organizacija upozorava da je ponovo prisutna praksa da stranke na vlasti troše najviše novca za predizbornu kampanju i samim tim imaju najagresivnije kampanje, te da će ovaj iznosi biti mnogo veći u ostatku kampanje, s obzirom da njen najvažniji dio tek slijedi.

Iz Transparensi internešnela BiH podsjećaju da su, povodom sporne kampanje Ministarstva energije, rudarstva i industrije Federacije BiH, podnijeli prijavu Kantonalnom tužilaštvu Sarajevo protiv ministra Vahida Heće zbog zloupotrebe položaja, kao i prigovor Centralnoj izbornoj komisiji zbog kršenja Zakona o finansiranju partija, te da će nastaviti da prate sve eventualne nepravilnosti u finansiranju kampanja.

"Zbog svega ovoga, Transparensi internešnel BiH još jednom apeluje na političke stranke da vode transparentniju predizbornu kampanju, te da građanima daju uvid u količinu utrošenih sredstava, a što je još važnije u izvore od kojih taj novac potiče", navodi se u saopštenju.

(Srna/MONDO)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE