Hrvatska turistička zajednica će iz spota za ovogodišnju turističku sezonu izbaciti žensku zadnjicu koja se pojavljuje u krupnom kadru.
Kako su saopštili HTZ i marketinška agencija BBDO Zagreb koja je radila spot "Recept za savršen odmor ", sporni kadar koji je proteklih dana izazvao reakciju javnosti u narednom periodu će biti zamijenjen.
Odlučili su se da uvaže primjedbu premijerke Jadranke Kosor i brojnih udruženja za ženska prava da je takav spot seksistički.
"Namera autora televizijskog spota ni u jednom trenutku nije bila da na bilo koji način eksploatiše žensko tijelo i stavi ga u funkciju seksualnog objekta", izjavio je Luka Duboković, direktor BBDO-a.
Iz HTZ-a su istakli da se promocija hrvatskog turizma bez prestanka odvija na globalnim televizijama, a od šest novih spotova ne koristi se samo verzija spota iz kampanje "Recept za savršen odmor" od 30 sekundi koja jedina i sadrži kadar žene koja se sunča na plaži.
Iz HTZ-a su naveli da izmjena spornog kadra koji traje tri sekunde, neće proizvesti dodatni trošak za HTZ, jer postoji materijal za zamjenu.
Inače, hrvatski mediji navode da se spot prikazivao na Si-En-En-u (CNN) i Jurosportu (Eurosport) i nakon polemike u Hrvatskoj.
Mediji prenose i izjavu bivše mis univerzum Hrvatske i studentkinje treće godine prava Jelene Glišić koja je vlasnica zadnjice iz spota, da nema ničeg spornog ni s pravne niti s moralne strane.
Spot sa spornom zadnjicom pogledajte na www.mondo.rs. (MONDO)