Hipo Grupa Alpe Adria od ponedjeljka, 11. jula, poslovaće pod novim brendom - Adiko banka, saopšteno je iz Hipo banke.
Novi brend odražava novu poslovnu strategiju Banke i njenu jedinstvenu poziciju, ali prvenstveno i najviše od svega njenu posvećenost uvođenju novog načina poslovanja koje će biti potpuno jasno, jednostavno i direktno.
Adiko banka smatra da se banka mora više približiti klijentima i oslušnuti njihove potrebe i upravo to će i učiniti tako što će smanjiti broj proizvoda u ponudi da bi klijentima olakšala izbor. U tu svrhu će i smanjiti obim neophodnih formulara da bi mogla mnogo brže i jednostavnije naći pravo rješenje za klijenta.
Do bi to postigla, Adiko banka će se pridržavati tri glavna načela jasnog i jednostavnog bankarskog poslovanja, a to su: fokus na bitnim stvarima, efikasno djelovanje i jednostavna komunikacija, čime će stvoriti kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga, efikasne procedure i procese i jednostavnu komunikaciju zasnovanu na pristupu orijentisanom na klijenta.
"Nećemo novi brend posmatrati kao kraj projekta rebrendiranja, nego kao početak uzbudljivog putovanja i poboljšanja naših usluga, kreditnih procesa, glavnih finansijskih pokazatelja, jačanja digitalnog bankarstva, te izgradnje nove, fokusiranije, efikasnije i jednostavnije banke - naše banke i banke za naše klijente", poručio je predsjednik uprave Adiko banke Ulrih Kising.
Predsjednik uprave Hipo Alpe Adria banke Banjaluka Dragan Kovačević kaže da su napravljeni prvi koraci i definisani pristupi kojima će poslovanje s klijentima biti mnogo jasnije, jednostavnije i direktnije.
U BiH proces rebrendiranja biće završen 31. oktobra i od tog datuma mreža dvije Hipo banke u BiH, koja broji 73 poslovne jedinice, poslovaće pod novim imenom.