U putničkom vozu je bilo oko 50 putnika, 10 je na mjestu poginulo, jedna osoba je od povreda umrla u bolnici a 17 je u teškom stanju.
Putnici, koji su sjedili u prednjem dijelu putničkog voza, poginuli su na licu mjesta u direktnom sudaru tog voza i teretne kompozicije sinoć u blizini Magdeburga, na istoku Njemačke, javljaju domaći mediji.
Uzroci ove željezničke nesreće, jedne od najtežih u Njemačkoj, i dalje se istražuju.
''U ovom momentu istraga ide u svim pravcima i istražuje se kako ljudski faktor, tako i mogućnost tehničke greške'', rekao je jedan portparol njemačke savezne policije koja, kao i kriminalistička policija, istražuje uzroke tragedije.
Prema navodima policije, putnički voz se kretao brzinom oko 100 kilometara na sat, dok je teretni išao brinom od 80 kilometara njemu u susret, kada je došlo do sudara.
U spasavanju putnika bile su angažovane sve raspoložive snage iz okruženja, javljaju mediji, navodeći da se među žrtvama ove nesreće nalazi i mašinovođa.
Nesreća se dogodila na otvorenoj pruzi, a u trenutku udesa vladaje je velika magla, kažu svjedoci sudara.
Kada je riječ o željeznickcim nesrećama u Njemačkoj, statistika pokazuje da je 2006. godine u jednoj test vožnji, takozvanog magnetnog voza, poginulo 23 ljudi.
U 2003. godine je u Baden-Virtembergu nastradalo šest osoba u sudaru dva putnička voza, dok je u februaru 2000. godine bilo devet mrtvih i 149 povrijeđenih u železničkoj nesreći ekspresnog voza u Sjevernoj rajni Vestfaliji.
Do sada najveća železnička katastrofa poslije Drugog svjetskog rata dogodila se 1998. godine u Donoj Saksoniji, kada je jedan ICE voz izleteo iz šina i tom prilikom poginula je 101 osoba.
(Tanjug)