CNN je za godinu dana izgubio polovinu gledalaca i ima najnižu gledanost u svojoj 20 godina dugoj istoriji.
CNN gubi popularnost, a pad gledanosti je čak 50 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Ni nova zvijezda, Pirs Morgan, koji je zamijenio Larija Kinga, nije privukao gledaoce, a konkurencija, Foks njuz i MSNBC imaju daleko bolje rezultate, mada i oni imaju pad gledanosti od 10 do 20 odsto.
CNN je već nekoliko godina u krizi, ali je maj bio najlošiji mjesec otkako je CNN počeo emitovanje.
Ni sukob u Siriji, uigravanje pred američke izbore, kriza u Evropi, mnoge pikantne priče iz Amerike nisu privukli gledaoce zamorene stalnim "bombardovanjem" lošim vijestima.
Medijski stručnjaci tvrde da je CNN staromodan, da je koncepcija ista već godinama i da se sve vrti oko vanrednih vijesti.
Kada njih nema, program je dosadan.
Urednici CNN iz Atlante se ne predaju i nadaju se da će novim imenima privući gledaoce.
Prije svega to je kulinarski šef Antoni Burden, koji će biti voditelj vikend programa, koji će početi 2013.
Među pojačanjima je i zvijezda ABC Džon Berman, koji će voditi jutarnji program.
Eksperiment s britanskom televizijskom zvijezdom, nasljednikom legendarnog Larija Kinga je propao.
"Sjedeći intervju format" za mnoge medijske stručnjake u Americi je staromodan.
Rezultat je šou u čijoj je glavnoj ulozi voditelj, koji je sada pomjeren sa udarnog termina, kako bi se vratila Kristijan Amanpur.
Ona je 25 godina bila na CNN, a otkaz je dala prije dvije godine kako bi otišla na ABC, i nedavno se ponovo vratila TV mreži iz Atlante.
Ipak za mnoge, CNN i dalje ima ugled kao TV kuća koja je pouzdana, brza i tačna.
Mnogi smatraju da kvalitet programa CNN nije krivac za pad gledanosti već da je Internet postao mjesto gdje se čitaju vijesti.
(FoNet)