• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Banjalučki prevoznici sutra ponovo obustavljaju rad: Parkiraće autobuse pred Gradskom upravom

Autor Dragana Božić

Prevoznici koji obavljaju gradski i prigradski saobraćaj na teritoriji Banjaluke, obustaviće sutra rad i parkirati autobuse ispred Gradske uprave, potvrđeno je za Mondo.

 Prevoznici najavili protest pred Gradskom upravom Izvor: Vedran Ševčuk, mondo.ba

Na ovaj korak su se odlučili nakon današnje odluke banjalučke skupštine da se rasprava o cjenovniku karata za javni prevoz ne uvrsti u dnevni red.

Podsjećamo, na  današnjoj 13. redovnoj sjednici Skupštine grada nije prošao prijedlog gradonačelnika Draška Stanivukovića koji se odnosi na cjenovnik poskupljenja gradskog prevoza u Banjaluci.

Stanivuković je predložio novi cjenovnik koji predviđa povećanje karata za 15 odsto. Nakon pauze i razmatranja komisija je odbila cjenovnik, tako da se ova tačka neće naći na Skupštini grada.

Predsjednik Skupštine grada Mladen Ilić (SNSD), ispred skupštinske većine, poručio je da neće podržati povećanje cijena karata gradskog prevoza u Banjaluci, obrazlažući to činjenicom da je prijedlog kasno dostavljen.

Gradski prevoznici protestovali su i u martu nakon čega su sa gradonačelnikom postigli dogovor, a cijene karata tada nisu promijenjene.

Prevoznici su tražili i ukidanje akciza i putarina, a od Vlade Srpske tražili uplaćivanje poreza i doprinosa za isplaćene plate kao vid pomoći i podrške ovom sektoru, međutim njihovim zahtjevima nije udovoljeno.

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 1

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

SyntaxBL

Samo hoće da izvuku novac iz budžeta i ništa više. Niko ne spominje da jedini prevoznici ostvaruju profit veći od 500.000KM, a drugi su za isto toliko u minusu. Ovi koji imaju profit najmanje ulažu u GP i vozni park, sva vozila su nabavljena kao polovna, rashodovana u nekoj od EU zemalja, sa brojnim nedostacima i nepravilnostima koje niko ne kontroliše. Nadležni iz GU pošalju inspekciju samo po zahtijevu građana, upute opomenu prevozniku i sve ostane na istom. Autobusi kasne svakodnevno, a građani se ne mogu žaliti nikome, kada se kontaktira prevoznik, bahato spuste slušalicu, a u GU se ne možete nikome obratiti nakon 16h. Glavno od svih pitanja je, zašto pojedini prevoznici i dalje na određenim gradskim linijama voze po redukovanom režimu vožnje koji je uveden u maju 2020. godine!?

MONDO REPORTAŽE